چاپ کد خبر: 67267
22 شهریور 1400

تکلیف حضور دانش آموزان استان فارس در مدارس مشخص شد

مدرسه 2

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌ و پرورش فارس گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها مرحله اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ غیرحضوری است و در صورت فراهم‌سازی بسترهای مناسب نیمه دوم تحصیل را برای دانش‌آموزان حضوری می‌شود.

به گزارش اول فارس، محسن کلاری  با تشریح اینکه واکسیناسیون آموزگاران از ابتدای مردادماه آغاز شده است، اظهار داشت: پیش‌بینی‌شده تا  پایان شهریور تمامی فرهنگیان دو دز واکسن کرونا را دریافت کنند تا بتوانند سال تحصیلی را آغاز کنند. 

وی با بیان اینکه در صورت نداشتن کارت واکسن اجازه فعالیت در مدارس به آموزگاران داده نمی‌شود، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها مرحله اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ غیرحضوری است و در صورت فراهم‌سازی بسترهای مناسب نیمه دوم تحصیل را برای دانش‌آموزان حضوری می‌شود.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش فارس افزود: غیرحضوری بودن مدارس آسیب‌های متعددی به آموزش‌وپرورش  و دانش‌آموزان وارد کرده بنابراین سیاست وزارت آموزش‌وپرورش برای سال جدید بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری در صورت مهیا بودن شرایط  جامعه است.

کلاری با ابراز تأسف از اینکه تاکنون ۳۷ نفر از کارکنان آموزشی و اداری آموزش‌وپرورش فارس قربانی کرونا شده‌اند، ابراز امیدواری کرد که  همراه با فرهنگیان دیگر جمعیت هدف در مدارس و آموزشگاه‌های غیردولتی واکسینه شوند. 

وی گفت: آموزش‌وپرورش فارس به‌عنوان پیشروترین اداره کل در کشور، واکسیناسیون آموزگاران را در ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ با تزریق واکسن به ۲۴ هزار نفر آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه واکسیناسیون به اتمام برسد.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهرام دوشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

زنده باد فارس یکپارچه

مجید دوشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

تکلیف دانش آموزان مشخص شد.آیا تکلیف معلمان با حقوق پایین تر از خط فقر هم مشخص شد که کلاس ها را شروع کنند.

آخرین اخبار