چاپ کد خبر: 8458
16 خرداد 1398
در پی غرق شدن دوجوان در رودخانه بشار

تیم نجات غریق آتش نشانی شیراز به دنا رفت/پای تنها غواص یاسوج شکسته است

10030250 274

به گزارش اول فارس ، قانع مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: امروز، ۲ جوان حدودا ۲۰ ساله در رودخانه نزدیک روستای شترخون بخش پاتاوه شهرستان دنا در ۵۵کیلومتری جاده یاسوج – اصفهان غرق شدند.

وی با اشاره به اینکه یک نفر از مرگ نجات یافته است، ادامه داد: نفر دوم غرق شده که آتش نشانی و هلال احمر یاسوج عملیات جستجو را در دستور کار دارند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه طبیعت منطقه کوهستانی و دمای آب بسیار پایین و سرد است، تصریح کرد: با درخواست مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تیم غواصی و امداد و نجات ارتفاع آتش نشانی شیراز به منطقه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش ،  مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در رابطه با غرق شدگی امروز چهارشنبه ۱۵ خرداد ماه گفت: متاسفانه حوالی ساعت ۱۲ امروز دو نفر در حاشیه رودخانه بشار محدوده روستای شترخون دچار غرق شدگی شدند که بلافاصله یک نفر توسط نیروهای محلی نجات داده شد.
محمدی تبار تصریح کرد: یک مرد متأهل ۲۹ ساله به نام «حسن دادگر» غرق شد که متاسفانه از ساعت ۱۳ تاکنون تلاش‌ها برای پیدا کردن جسد بی نتیجه ماند چون تیم آتش نشانی یاسوج یک غواص دارد که پای او شکسته و مصدوم است، همچنین تیم هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شد که تلاش‌ آن‌ها هم نتیجه‌ای در برنداشت.

محمدی تبار با بیان اینکه هوا تاریک شده و عملیات جستجو از صبح فردا آغاز می‌شود، ادامه داد: با چند استان همجوار رایزنی و پیگیری صورت گرفته که یک تیم ۸ نفره غواصی و صخره نوردی از مدیریت بحران استان فارس و شهرداری شیراز به استان اعزام شده است و در یاسوج اسکان داده می‌شوند تا از صبح فردا پنجشنبه، ۱۶ خرداد ماه عملیات جستجو را ادامه دهند

گفتنی است، روستای شترخون از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویر احمد است. شهرستان دنا در فاصله ۲۱۹ کیلومتری شیراز قرار دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار