چاپ کد خبر: 68461
2 مهر 1400

تیپ جدید گلوریا هاردی همسر خارجی ساعد سهیلی+تصاویر

در این گزارش تصویری  تیپ جدید گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی را در یک کافه می بینید.

گلوریا هاردی بازیگر دورگه ایرانی فرانسوی است که با بازی در سریال کیمیا معروف شد. او همسر ساعد سهیلی بازیگر جوان و عروس سعید سهیلی کارگردان معروف است. امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی از تیپ جدید گلوریا هاردی را برای شما قرار دهیم که در یک کافه گرفته است

تیپ جدید گلوریا هاردی در کافه

عکسی از گلوریا هاردی با تیپ شیکش که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

gloria hardys new brigade خبر تازه

 درباره گلوریا هاردی یبشتر بدانید

گلوریا هاردی متولد ۱۱ بهمن دهه ۶۰ در فرانسه، بازیگر است. فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده و یک همسر مشهور هم در عرصه بازیگری دارد.

گلوریا دورگه ایرانی و فرانسوی متولد شهر بندری بوردو فرانسه است.بزرگ شده شهر پاریس و سوئد می باشد، پدرش فرانسوی و مادرش ایرانی ,و اصالتا شیرازی است اما می گوید هیچ وقت در خانه مادرم فارسی حرف نزده بود.

gloriahardinpic photokade 5 خبر تازه

بازیگر معروف

گلوریا هاردی در سال ۱۳۹۱ با ساعد سهیلی که به جشنواره فیلم پاریس رفته بود از طریق یک دوست مشترک با هم آشنا شدند و ازدواج کرد و سپس برای زندگی به ایران آمدند.

تیپ جدید گلوریا هاردی بازیگر

کلاس بازیگری در ایران

علاقه اش به بازیگری از فرانسه و چند کلاس کوتاه بازیگری شروع شد.گلوریا از سال ۹۳ با حمایت همسرش در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد ,و در زمان سریال کیمیا از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد.او در نقش رها در سال ۹۴ به شهرت زیادی در ایران رسید.

gloria hardys new brigade 1 خبر تازه

تیپ جدید گلوریا هاردی در یک سریال

ایران – فرانسه

از اینکه در ایران زندگی می کنم راضی هستم و ایران را دوست دارم هم ایران خانه من است و هم فرانسه؛ هر دو وطن من هستند اگر روزی تیم ملی ایران و تیم ملی فرانسه بازی کنند، من دوست دارم بازی مساوی شود. اگر در ایران بازی را تماشا کنم، طرفدار فرانسه می شوم و اگر در فرانسه بازی را ببینم، طرفدار ایران خواهم بود.

gloria hardys new brigade 4 خبر تازه

ساعد سهیلی و همسرش

مسلط به ۵ زبان

قبل از ازدواج اصلا فارسی بلد نبودم، علاقه زیادی به یادگیری زبان های مختلف دارم،به آلمان، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و فارسی صحبت می کنم.

گلوریا هاردی 9 خبر تازه

گلوریا هاردی 13 خبر تازه

گلوریا هاردی 1 خبر تازه

گلوریا هاردی 2 خبر تازه

گلوریا هاردی 3 خبر تازه

گلوریا هاردی 4 خبر تازه

گلوریا هاردی 5 خبر تازه

گلوریا هاردی 6 خبر تازه

گلوریا هاردی 7 خبر تازه

گلوریا هاردی 8 خبر تازه

گلوریا هاردی 12 خبر تازه

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آترا سه شنبه , ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

واقعا فرهنگ داره توی لباس و چهرش موج میزنه حالا هنرپیشه و سلبریتی های ایرانی هر روز با یه کلاس در اوردن و مسخره بازی جنجال به پا میکنن و چقد ارایش و طرز لباس پوشیدن بد واقعا احسنت خیلی عالی
موفق و موید باشید?❤

تیام سه شنبه , ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۵۳

خدا همیشه پشت پناهتون باشه
چقد ساده و شیک
دخترای ایرانی انگاری که عقده این
بی جنبه ها
ببینید این دختره تو‌ خارج متولد شده و بزرگ شده
دردبلاش بزنه تو سر هر چی هنرمند بی شعور داریم

فائزه دوشنبه , ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

بهترین زوج هنری ?

یسنا دوشنبه , ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۱۶

باریک الله هم به تو هم به شوهرت، امیدوارم زندگیتون هم مانند رفتار موقرتون، همیشه برقرار باشه. الگوی باقی هنرپیشه هایی چه ژست و لباست که زننده نیست و چه آرایش و پوشش ات، به طور کل متین و باشعوری. زنده باشی دختر خوب.

یسنا دوشنبه , ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۱۵

باریک الله هم به تو هم به شوهرت، امیدوارم زندگیتون هم مانند رفتار موقرتون، همیشه برقرار باشه. الگوی باقی هنرپیشه هایی چه ژست و لباست که زننده نیست و چه آرایش و پوشش ات، به طور کل متین و باشعوری. زنده باشی دختر خوب.

فاطیما ۱۶ ساله یکشنبه , ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

واقعا چقد ساده و شیک
خیلی دوس دارم ساده زیستی توی ایران رواج پیدا کنه سادگی نشانه اسکل یا امُل بودن آدم نیس نشانه شخصیت و طرز فکر خوبه آدماست

آ یکشنبه , ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۶

چقدر ساده و زیبا و دوست داشتنی

ناشناس یکشنبه , ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۳۶

احسنت به سلیقه ی ساعد سهیلی با همچین همسر زیبا وساده

جهان شنبه , ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱:۰۹

آقای ساعد سهلی از بازی هات خوشم میآیدوتبریک به شما که همسری‌زیبا وبسیار متینوباسوادی هستند در کنار هم خوشبخت باشید همیشه

ناشناس جمعه , ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

اره والله اینو خوب اومدی گلوریا هاردی ببینید دخترای ایرانی ندیدی بدید یاد بگیرید دردش بخوره تو جون اونایی ک سریع خودشونو گم میکنن یا ‌‌…….

شیرین جمعه , ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

تو رو خدا ببینید خانم هاردی را زاده ی خارج است و خارج بزرگ شده تیپ هاش چقد ساده و قشنگ است اصلا هم ادا و اتفار نداره اونوقت فاطی از دهات اومده الان هستی شده صورتشم عمل کرده و باکلاس شده الان واسه ما سلبریتی شده

آخرین اخبار