چاپ کد خبر: 68738
4 مهر 1400

تیپ عاشقانه متین ستوده با امیر حسین آرمان +عکس های جدید

متنین ستوده 4

 متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال لیسانسه ها در ۳۱ سالگی به شهرت رسید. ایشان قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد. پدرش سید حسین ستوده از کارمندان بازنشسته صدا و سیما و مادرش هم معلم بازنشسته می باشد، یک برادر بزرگتر بنام مانی و یک خواهر بزرگتر بنام مریم دارد. اصالتا اهل خرم آباده و از قوم لر می باشد و می گوید برعکس اسمش ، خیلی شیطون ، شلوغ و حاضر جواب است

متین ستوده این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت :

یه روزی میاد که دوباره از ته دل بخندیم؟؟؟؟!!!!

متنین ستوده 1

او چند روز بعد عکس دیگری منتشر کرد که حرف ها و حدیثها بیشتر را بر انگیخت.

عکسی از متین ستوده و امیرحسین آرمان در یک مراسم که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.متین ستوده و امیرحسین آرمان در کنارهم هستند.متین ستوده و امیرحسین آرمان با تیپ ساده هستند.متین ستوده و امیرحسین آرمان در یک مراسم هستند.

متنین ستوده 2

امیرحسین آرمان زادهٔ ۱۴ آبان ۱۳۶۱ تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

امیرحسین آرمان پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌هایی همچون در امتداد شهر، یه حبه قند، نازنین، شیفت شب و … ادامه یافت و سرانجام با حضور در سریال‌های تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده شناخته شد.

متنین ستوده 1

متنین ستوده 3

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار