چاپ کد خبر: 17729
2 آذر 1398

ثبت‌نام برای “آب‌سوزکردن خودروهای بنزینی” آغاز شد !

 پس از گذشت حدود ۳ سال از اعلام مختصات ابتدایی سامانه آبسوز که امکان استفاده از “آب” به‌جای بنزین را فراهم می‌کند، دست‌اندرکاران این پروژه، ثبت‌نام از متقاضیان برای نصب سامانه آبسوز به‌روی خودروهای شخصی را آغاز کرده‌اند.

به گزارش اول فارس ؛ پیش از این در قالب میزگردی، خبری  از مبتکران کشور منتشر شد که موفق به ابداع سامانه‌ای شده است که با نصب به‌روی خودروهای مختلف، امکان استفاده از “آب” به‌جای بنزین را فراهم می‌کند!

«آبسوز» کردن خودروها، اختراعی است که به‌گفته این مخترع می‌تواند منجر به ایجاد تحولی اساسی در دنیا و در حوزه حمل‌ونقل شود.

امروز، پس از گذشت حدود ۳ سال از اعلام مختصات ابتدایی این ابداع، دست‌اندرکاران این پروژه، ثبت‌نام از متقاضیان برای نصب سامانه آبسوز به‌روی خودروهای شخصی را آغاز کرده‌اند.

دست‌اندرکاران این پروژه اعلام کرده‌اند نصب سامانه آبسوز به‌روی خودروهای شخصی در ابتدا به‌صورت ۵۰ درصد آب و ۵۰ درصد بنزین خواهد بود که در فازهای بعدی سامانه‌های ۷۵ درصد و نهایتاً ۱۰۰ درصد ارائه خواهد شد و ثبت‌نام برای نصب سامانه آبسوز از طریق آدرس http://absooz.com/reg در دسترس متقاضیان است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

جواد وکیل زاده جمعه , ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

منم الیور می‌کنم

ابراهیم چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

سلام جناب عسل لطفاً شماره تماس بده باید کجا بیایم ببینیم

عسل یکشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

من با ضمانت و بدون خرابی برای ماشین و حتی میتونین حضوری تشریف بیارین برای بازدید نیاز به دوسال صبر هم نداره

ناشناس جمعه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

۰۹۳۷****۲۶۲۴ اگر حقیقت داره تماس بگیرید

علیرضا دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

چند ساله که ثبت نام کردم. لی فکر کنم سر کاریه یا با مخابرات قرا داد داره این همه وقت باز کردن سایت و ثبت نام وکلیک سایت براشون درآمد داره والا دیگه ۲ سال شد چه خبره اگه کلاه برداری نیست

سیما ابید پنجشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲:۲۱

ابسوز کردن پراید

ناشناس شنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

تاحلا کسی هم بوده که وسیله اش آبسوز کرده باشد

آخرین اخبار