چاپ کد خبر: 86483
23 خرداد 1401

ثبت نام نقدی ون باری اینرودز بهمن موتور+شرایط

شرکت بهمن موتور از فروش نقدی ون باری اینرودز در خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.

ون اینرودز بهمن موتور

به گزارش اول فارس ، بر اساس اطلاعیه بهمن موتور، ثبت نام نقدی ون باری اینرودز با قیمت قطعی به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۶ پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گرد.
زمان تحویل خودروها هفته دوم مردادماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.
ثبت نام صرفا به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس www.bahman.iranecar.com قابل انجام است.
بدیهی است این نوع از خودروهای حمل بار مزایای زیادی نسبت به وانت دارند از جمله حفاظت از بارکه می تواند مهمترین دلیل انتخاب ون های باری بجای وانت باشد یا به بیان دیگر در مواردی که حفاظت از بار برای بنگاه اقتصادی حائز اهمیت است، ناگزیر از ون های باری استفاده می کنند. همچنین رشد روز افزون فروشگاه های آنلاین که نتیجه ی پیشرفت تکنولوژی و اپیدمی کرونا می باشد باعث شده است که احتیاج به ون های باری در شبکه مویرگی توزیع برای این کسب و کارها بیش از پیش احساس شود. دلیل دیگر ظاهر شکیل تر و حرفه ای تر ون های باری نسبت به وانت ها است. لذا بنگاه های اقتصادی یا استارت آپ هایی که قصد دارند حرفه ای بودن خود را به نمایش بگذارند از این ون ها استفاده می کنند.
گفتنی است خودروی اینرودز دارای موتور پرقدرت ۱٫۵ لیتری (DK15-06 NA) با حداکثر قدرت موتور ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۰ (N.m) و گیربکس ۵ سرعته دستی می باشد. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به فرمان برقی، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS)، ۲ کیسه هوا، دوربین عقب، سیستم مولتی مدیا ۹ اینچی و… اشاره کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار