چاپ کد خبر: 103184
11 بهمن 1401

ثبت نام نقدی و اقساط با موعد تحویل ۴۵ روزه محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو

شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن ۱۴۰۱ رسما توسط این شرکت اعلام شد. برای اطلاع از جزئیات و قیمت محصولات در این طرح با ما باشید.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا فروش فوری محصولات خود به صورت نقدی و اقساطی در بهمن ماه ۱۴۰۱ را آغاز کند. شرایط فروش ویژه ام وی ام بهمن ۱۴۰۱ بر همین مبنا اعلام شده و نشان می‌دهد که خودروها با مدل ۱۴۰۱ و در شهرستان بم به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن ۱۴۰۱

در طرح فروش ام وی ام بهمن ۱۴۰۱ خودروهای ام وی ام X22 دنده‌ای، X22 پرو، X55 پرو، تیگو ۷ و آریزو ۵ توربو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رسند و البته قیمت‌های جدید مدیران خودرو اعمال خواهد شد. همچنین مدل خودروها ۱۴۰۱ است و محل تحویل، انبار کارخانه در شهرستان بم اعلام شده است.

سود تاخیر و انصراف در طرح فروش جدید مدیران خودرو ۱۲ درصد اعلام شده و برای ام وی ام ایکس ۲۲ و ام وی ام ایکس ۲۲ پرو حداکثر تسهیلات ۴۰ درصد به مشتریان اعطا می‌شود. برای ام وی ام تیگو ۷ تیپ IE هم میزان تسهیلات ۶۰ درصد است و برای دیگر محصولات نشان ام وی ام، این تسهیلات ۵۰ درصد بهای مصوب خودرو در نظر گرفته شده است.

این میزان تسهیلات از محل شرکت مدیران خودرو است و متقاضیان می‌توانند با حداکثر تسهیلات ۵۰ درصدی با نرخ بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه، از محل بانک‌ها استفاده کنند. در خرید اقساطی با تسهیلات از محل شرکت، بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه و با نرخ بهره ۱۵ تا ۲۱ درصد است.

بر اساس اطلاعیه شرکت مدیران خودرو، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مدیران خودرو فرایند ثبت نام را طی کنند و این بخشنامه فروش تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار است.

13 25 768x432 1

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت دهه فجر برای همه مشترکان+نحوه فعالسازی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عبدالا صفری سه شنبه , ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

باسلام بنام خانمم ثبتنام کنم مشکلی نیست

عباس چهارشنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

سلام چرا خبر دروغ میزارید مدیران خودرو هیچ یک ازنمایندگیهاش فروش اقساطی ندارن خودتون تماس بگیرید

آخرین اخبار