چاپ کد خبر: 91890
19 مرداد 1401

جایگزین‌های مطمئن برای گیفت کارت گوگل پلی

افزایش دسترسی به تلفن ‌های همراه هوشمند و پیشرفت فناوری‌‌ های تولید این گوشی‌ها باعث افزایش کیفیت بازی ‌های موبایلی طی یک دهه اخیر شده است. برای درک محبوبیت این بازی‌ ها کافی است بدانیم، فقط در سال ۲۰۲۰ میلادی، بازی‌های موبایلی ۸۰ میلیارد بار دانلود شده ‌اند.

به گزارش اول فارس ،  در مقاله ای تحت عنوان” مشکل استفاده از گیفت کارت گوگل و راه حل جایگزین”  بازیکنان بسیاری برای خرید پول بازی اقدام به خرید گیفت کارت با ریال می‌کنند. گیفت کارت ‌های مناسب گیمرهای موبایل معمولا دو گزینه محبوب گیفت کارت اپل و گیفت کارت گوگل پلی هستند. کاربرد این گیفت کارت‌ها برای گیمرها عبارتند از: خرید بازی‌های پولی و خرید درون بازی.

امروزه هر تلفن همراه هوشمند، یک کنسول بازی همراه است

امروزه هر تلفن همراه هوشمند، یک کنسول بازی همراه است

امروزه هر تلفن همراه هوشمند، یک کنسول بازی همراه است. در حال حاضر ۲.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان بازی‌ های موبایلی را انجام می ‌دهند. بنابراین؛ تعداد گیمرهای موبایل بسیار بیشتر از کسانی است که بازی روی رایانه یا کنسول‌ها را ترجیح می ‌دهند.

اقتصاد بازی‌ های موبایلی بیشتر بر مبنای مدل فریمیوم است. یعنی شما یک بازی را به‌ طور رایگان دانلود می‌کنید. اما، آیتم‌ های درون بازی، قابل خریداری هستند. در سطح جهانی خرید این آیتم‌ ها و حتی خرید ارز رایج درون بازی ‌ها روش‌های پرداخت متنوعی دارد. برخی از سرویس ‌های مالی بین‌المللی مانند: پی پال و برخی از کارت ‌های اعتباری مانند؛ امریکن اکسپرس یا ویزا کارت استفاده می‌کنند.

روش ‌های پرداخت اما، در این موارد خلاصه نمی‌شوند و یکی از محبوب ‌ترین این روش ‌ها، پرداخت با گیفت کارت است. این روش به‌ ویژه در میان کاربران ایرانی محبوبیت بالایی دارد. زیرا؛ به‌خاطر تحریم‌ های بین‌المللی، عموم کاربران به پی پال و کردیت کارت‌ ها دسترسی ندارند.

گیفت کارت، یک کارت فیزیکی و دارای اعتبار مجازی است. اعتبار مجازی یعنی یک کد روی این کارت ‌ها درج شده و شما با وارد کردن این کد در اکانت یک پلتفرم، سرویس، سایت یا نرم‌افزار، حساب خود را شارژ می‌کنید. استفاده از این کارت ‌ها بسیار ساده است، به نام کسی نیستند و حتی می‌ توانید آن‌ ها را به دیگران هدیه دهید و معمولا تاریخ انقضا ندارند. همین موارد گیفت کارت ‌ها را به یکی از محبوب ‌ترین روش ‌های پرداخت در سراسر دنیا تبدیل کرده است.

گیفت کارت ‌ها از طرف همان پلتفرم‌ هایی صادر می ‌شوند که قرار است از آن ‌ها یا از بازی ‌ها و نرم ‌افزارهای مرتبط با آن‌ ها خرید کنید. برای مثال؛ می‌توانید از گیفت کارت اپل برای پرداخت هزینه نرم‌افزار های پولی موجود در اپل استور یا پرداخت هزینه آیتم ‌های درون بازی سیستم عامل iOS استفاده کنید.

کاربرد دیگر گیفت کارت ‌ها، پرداخت هزینه اشتراک اکانت سرویس‌ های کاربردی و سرویس ‌های سرگرمی است. برای مثال: با برخی از گیفت کارت ‌ها می‌توانید، هزینه اشتراک سرویس ‌های پخش موسیقی یا فیلم و سریال معروفی مانند: نتفلیکس، اسپاتیفای یا اپل موزیک را بپردازید.

2

 

استیم و گوگل پلی دو گزینه محبوب برای خرید درون بازی

گیمر های کنسول از گیفت کارت ‌هایی مانند: گیفت ایکس باکس و گیفت کارت پلی استیشن استفاده می‌کنند. گیمر های رایانه شخصی معمولا از گیفت کارت ‌هایی مانند استیم برای بازی‌ های آنلاین استفاده می‌کنند. اما گیفت کارت ‌های مناسب گیمر های موبایل معمولا دو گزینه محبوب، گیفت کارت اپل و گیفت کارت گوگل پلی هستند. کاربرد این گیفت کارت‌ها برای گیمرها عبارتند از: خرید بازی‌های پولی، خرید آیتم‌ های درون بازی‌ های موبایلی، خرید آفر های بازی‌ها و خرید پول بازی ‌ها.

در واقع گیفت کارت ‌ها رایج ترین و محبوب ترین روش پرداخت برای گیمر های موبایلی در ایران بودند. تا این ‌که، تحریم ‌های بین ‌المللی مشکلات فراوانی را برای ردیم یا شارژ اکانت با گیفت کارت گوگل پلی ایجاد کردند. در حال حاضر استفاده از گیفت کارت گوگل پلی به‌ جهت محدودیت ردیم و خطای

” gift cards only can be used in the country”  و یا خطای  بسیار رایج

We Need More Info “ اصلا روش مناسبی نیست.

3

 

گیفت کارت اپل یک راه دیگر برای خرید پول بازی

از سوی دیگر گیفت کارت اپل هم به ‌دلیل قیمت دلار و تفاوت قیمت اصلی با قیمت داخلی آن، آنچنان مقرون ‌به ‌صرفه نیست. در این شرایط یک روش به‌ صرفه و کاربردی، خرید از سایت‌ های ارائه دهنده ایرانی است، که امکان خرید پول بازی، آفر بازی و حتی آیتم ‌های درون بازی ‌ها را برای گیمر های موبایل فراهم کردند.

بازی ‌های موبایلی یا یک مدل شبیه ‌سازی شده از دنیای واقعی هستند و یا دنیا هایی کاملا متفاوت را به ما نشان می ‌دهند. اما یکی از موارد مشابهت دنیای بازی ‌ها با دنیای واقعی، تلاش برای به‌دست آوردن پول یا چیز های قیمتی مانند؛ سکه طلا و جواهرات است. از این موارد با عنوان پول درون بازی یا ارز رایج بازی نام برده می ‌شود.

بعضی از بازی‌ های موبایلی دارای ارز رایج خود با نام مشخص هستند. از این بین می‌توان، به یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی موبایل اشاره کرد. بعضی بازی‌ ها به‌جای پول درون بازی، دارای جم ‌ها یا جواهرات هستند مانند: جم کلش آف کلنز یا جم بوم بیچ که همان کارکرد را دارد. بعضی بازی‌ ها نیز به جای پول، آیتم هایی مانند؛ امتیاز یا پوینت را ارائه می‌ دهند و تمامی این موارد، قابل خریداری هستند.

با توجه به مشکلات تحریم بین‌المللی و محدودیت ردیم گیفت کارت گوگل پلی و قیمت بالای گیفت کارت اپل، پیشنهاد ما خرید پول بازی از سایت‌های ارائه دهنده خدمات در ایران است. شما به ‌راحتی می‌توانید با پرداخت ریالی و بدون دردسر، مقدار پول بازی مورد نیاز خود را از این سایت‌ ها خریداری کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار