چاپ کد خبر: 59747
14 تیر 1400

جدایی بازیگر زن ایرانی مشهور از همسر میلیاردر آمریکایی اش +تصاویر

5165680

کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. وی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

پدر و مادر کتایون ریاحی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدرش اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد در بیمارستان چمران شیراز و مادرش گیتی ریاحی و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است.

کتایون ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی ازدواج کرد. وی در خانواده‌ای هنرمند بدنیا آمده است.

اوج هنرمندی او در آخرین تجربه بازیگری اش با سریال یوسف به شدت مورد توجه قرار گرفت.

کتایون ریاحی شنونده‌ای خوش بین و سخنوری خوش بیان و پراحساس است. در فروردین ۹۲ تصاویر از کنسرت ابی در شهر لس انجلس منتشر شد که نشان می‌داد کتایون ریاحی بدون حجاب در روی صحنه حضور دارد.

کتایون ریاحی با نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر مشهور شد. کتایون ریاحی حالا موسس خیریه‌ای به نام کمک می‌باشد.

کتایون ریاحی

بیوگرافی کتایون ریاحی:
کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی ۱۳۴۰ است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی می‌باشد، با نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر مشهور شد و حالا موسس خیریه‌ای بنام کمک می‌باشد.

خانواده کتایون ریاحی
ایشان در خانواده‌ای هنرمند بدنیا آمد. مادرش گیتی اصالتا شیرازی و طراح لباس و پدرش اردشیر اصالتا گیلانی و مدرس ادبیات و زبان انگلیسی بود و تنها یک برادر بنام علیرضا دارد که بازیگر می‌باشد. کنار نویسندگی، از طریق آشنایی سال ۱۳۶۴ وقتی ۲۴ ساله بود برای بازی در سریال زیر سایه همسایه دعوت شد و توانست اولین تجربه خود را بدست بیاورد. سپس در سال ۶۶ در فیلم خبرچین بازی کرد که توقیف شد و در نهایت توانست همین سال با فیلم پاییزان به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد سینما شود.

با بازی در مجموعه پدر سالار در سال ۱۳۷۴ خود را مطرح کرد و با سریال پس از باران در سال ۱۳۷۹ و شب دهم در سال ۱۳۸۰ چهره اش شناخته‌تر شد. اوج هنرمندی کتایون ریاحی در آخرین تجربه بازیگری اش با سریال یوسف پیامبر در سال ۸۸ و نقش زلیخا بود که به شدت مورد توجه قرار گرفت.

در این مجموعه مصطفی زمانی در نقش یوسف پیامبر بازی می‌کرد. کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد، این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

خانم ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی ازدواج کرد که وی از سهامداران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است و بیشتر در آن ور آب حضور دارد.

ازدواج اول و دوم کتایون ریاحی
کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد، این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید

خانم ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی ازدواج کرد که وی از سهامداران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است و بیشتر در آن ور آب حضور دارد.

با این حال خبر‌های تایید نشده حاکی از جدایی این دو است. این بازیگر در سال ۱۳۸۸ بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا با یادداشتی اعلام کرد بخاطر فضا‌های موجود در سینما از حرفه بازیگری کناره گیری می‌کند. او گفت می‌خواهد شیرینی سریال یوسف پیامبر در زائقه اش بماند.

کتایون ریاحی 1

کتایون ریاحی 2

کتایون ریاحی 3

کتایون ریاحی 4

کتایون ریاحی 5

کتایون ریاحی 6

کتایون ریاحی 7

کتایون ریاحی 8

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار