چاپ کد خبر: 83615
24 اردیبهشت 1401

جدید ترین محصولات و خدمات گوگل را بشناسید

جدید ترین محصولات و خدمات گوگل 1

رویداد گوگل دو شب گذشته انجام و در آن از مهم‌ترین دستگاه سخت افزاری هوشمند که گوشی‌های گوگل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو هستند، رونمایی شد. براساس اعلام شرکت مذکور، این دو محصول در پاییز امسال به بازار عرضه می‌شوند.

تغییر عمده گوشی‌ها مربوط به نوار ماژول دوربین آن است. ظاهر شیشه‌ای در طراحی گوشی‌های فعلی این کمپانی، تماما جای خود را به آلومینیوم صدرصد بازیافتی داده است. هر دو گوشی پیکسل مجهز به اندروید ۱۳ بوده و دارای نسل دوم پردازنده تنسور هستند.

این دو گوشی با تجهیز به تنسور ویژگی‌های کاربردی و قابلیت‌های شخصی سازی گوناگونی را در بخش عکس‌ها، ویدیوها، امنیت و تشخیص گفتار پیدا می‌کنند. طبق اعلام این شرکت، شیشه کار شده در پشت گوشی هم مات است.

جدید ترین محصولات و خدمات گوگل 3

مشخصات پیکسل ۶ آ، بادز پرو و ساعت هوشمند

پیکسل ۶ آ هم با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می‌شود. این مدل از لحاظ اندازه از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو اندکی کوچک‌تر است. در این مراسم از پیکسل بادز پرو هم رونمایی شد. این محصول بادز جدید گوگل است که با پردازنده صدای جدید و قابلیت اتصال چندگانه، در چهار رنگ و با قیمت ۱۹۹ دلار در بازار ورود پیدا خواهد کرد. به گفته شرکت گوگل، باتری این دستگاه در حالت استفاده عادی تا ۱۱ ساعت کارکرد دارد.

ساعت هوشمند گوگل دیگر محصولی بود که در مراسم این شرکت رونمایی شد. نام این ساعت پیکسل واچ است که عرضه آن هم در پاییز سال جاری اتفاق خواهد افتاد. شکل ظاهری این ساعت دایره بوده و در آن یک استیل قاب ضدخش به کار رفته است.

گوگل هم تبلت تولید می‌کند

تبلت جدید گوگل دیگر محصول معرفی شده در ایونت این مجموعه بود. البته این محصول سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد و اطلاعات زیادی درباره جنس و قابلیت این محصول بیان نشده است.

اندروید ۱۳ هم در ایونت این مجموعه معرفی شد. قابلیت خاص این اندروید انتخاب یک زبان برای هر اپلیکیشن و میدیا کنترل است. با تعویض رنگ در این اندروید، رنگسازی آیکون‌ها هم تغییر پیدا می‌کند.

جدید ترین محصولات و خدمات گوگل 2

کیف پول همه کاره گوگل!

دیگر محصول ارائه شده جدید این شرکت، گوگل‌ولت یا کیف پول دیجیتالی گوگل است. کاربران گوگل‌ولت این امکان را خواهند داشت تا تمامی اطلاعات و حساب‌های شخصی خود را مدیریت کرده و تمامی حساب‌های بانکی را به صورت امنی ذخیره سازی کنند.

امکان روشن کردن ماشین، ذخیره سازی اطلاعات کارت واکسن و … از دیگر امکانات کیفی پول دیجیتالی مذکور است. بنا به ادعای این شرکت، به زودی امکان ذخیره سازی بسیاری اطلاعات دیگر مانند گواهینامه و شناسنامه هم در این کیف به وجود خواهد آمد.

در این ایونت از امکان جدید گوگل‌ ترنسلیت هم سخن به میان آمد. با اعلام گوگل، ۲۴ زبان دیگر به ترنسلیت اضافه شده است. خلاصه سازی متن در گوگل‌داکس و تلاش برای حذف پسورد از دیگر برنامه‌هایی بود که در ایونت این مجموعه درباره آن‌ها صحبت شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار