چاپ کد خبر: 46998
15 اسفند 1399

جزئیات آمار بارش باران در مناطق مختلف استان فارس+جدول

در این سامانه بارشی در ۲۴ ساعت گذشته ایزد خواست با ۱۷ میلی متر بیشترین و کازرون با سه دهم میلی متر کمترین بارش باران را ثبت کردند.

به گزارش اول فارس، اداره کل هواشناسی فارس با اشاره به بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف این استان اعلام کرد : ایزدخواست آباده با ۱۷ میلی‌متر بیشترین و کازرون با سه دهم میلی‌متر کمترین میزان بارش‌ها را ثبت کردند.
همچنین در شهر شیراز نیز میزان بارش در ایستگاه شهرک گلستان، چهار و هفت دهم میلی‌متر و در ایستگاه فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب این شهر ۲ و یک دهم میلی‌متر گزارش شده است.
بر اساس این گزارش ، این سامانه در آباده یک و ۶ دهم میلی‌متر، اردکان ۱۲ و سه دهم میلی‌متر، ارسنجان ۶ دهم میلی‌متر، استهبان یک و ۹ دهم میلی‌متر، اقلید ۱۰ و چهار دهم میلی‌متر، بوانات سه میلی‌متر، تخت جمشید یک و ۲ دهم میلی‌متر، خفر پنج دهم میلی‌متر، خنج هشت دهم میلی‌متر، داراب هشت دهم میلی‌متر، درودزن هشت میلی‌متر، زرقان یک و هشت دهم میلی‌متر، سروستان یک و ۲ دهم میلی‌متر صفاشهر ۲ و هشت دهم میلی‌متر، فیروزآباد سه میلی‌متر، نورآباد یک و سه دهم میلی‌متر و در نی‌ریز سه و ۶ دهم میلی‌متر بارش ثبت شده است.
هواشناسی استان فارس ، بیشترین میانگین بارندگی در سال زارعی جاری متعلق به سپیدان با ۵۴۱ و چهار دهم میلی‌متر و کمترین میانگین بارش نیز مربوط به فورگ داراب با ۱۵ و ۲ دهم میلی‌متر است.
وی ادامه داد: در شیراز نیز در سال زراعی جاری تاکنون به طور میانگین ۲۰۵ میلی‌متر بارش ثبت شده است.

میزان بارش باران در فارس

طرز تهیه کباب شیشلیک شاندیز سنتی و خوشمزه + ۴ روش

واتساپ جدید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴

ایول عالی کاکو شیراز خوب بارون زده??

آخرین اخبار