چاپ کد خبر: 27925
26 اردیبهشت 1399

جزئیات آمار مبتلایان جدید کرونا در استان فارس/۲۶ اردیبهشت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۷۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

drhemati26of

به گزارش اول فارس ، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: از هزار و ۵۵۳ مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص مولکولی کروناویروس طی روز گذشته تاکنون، ۷۶ مورد مثبت گزارش شده است که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به چهار هزار و ۶۲۳ نفر رسیده است.

این مقام مسوول در دانشگاه اظهار کرد: از ۷۶ مورد جدید در استان، ۴۰ مورد مربوط به شیراز؛ مرودشت ۵ مورد؛ کازرون ۴ مورد؛ پاسارگاد، قیروکارزین و نی ریز هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان است.

او با بیان اینکه خوشبختانه در هشت روز گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۹۸ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: تاکنون سه هزار و ۹۱۸ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آورده اند.

دکتر همتی تاکید کرد: هرگونه سهل انگاری در برابر کروناویروس، تبعات زیانباری برای جامعه دارد، پس بیاییم با رعایت توصیه های بهداشتی، به خود، خانواده و مردم جامعه، سلامتی هدیه کنیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهدی شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۵۴

اینجوری میگن با تفکیک ک آمار استان فارس بالا نره .مثلا لار جهرم اینجا جدا حساب میکنن

فاطمه جمعه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

سوال منم هس

بهنام جمعه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

سلام. منظور از این جمله «مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان است.»که در همه گزارش ها تکرار می شود و برخی اوقات آمارش قابل توچه هم هست، چیست؟ با سپاس

آخرین اخبار