جزئیات اختلال در خرید بسته اینترنتی از همراه اول

خرید بسته اینترنت همراه اول

پس از ایجاد اختلال در خرید بسته اینترنتی از همراه اول، سخن‌گوی این شرکت از عدم امکان خرید بسته برای برخی مشترکان تا روز سه‌شنبه خبر داد.

به گزارش اول فارس، کاربران شبکه‌های اجتماعی از ساعات پایانی روز جمعه، ۴ تیرماه خبر از وجود مشکلی در زمان خرید بسته اینترنت همراه اول دادند. ظاهرا خرید بسته اینترنت ازطریق تمامی روش‌ها ازجمله اپلیکیشن‌های پرداخت، موبایل بانک‌ها، کدهای USSD و اپلکیشن همراه اول برای برخی مشترکان با خطا مواجه شده است.

درنهایت روز گذشته، سخنگوی شرکت همراه اول، ضمن تأیید وجود مشکل گفت مشترکان این اپراتور باید تا روز سه‌شنبه هفته جاری برای خرید بسته اینترنت منتظر بمانند. یاسر رایگانی در توییتی اعلام کرد دلیل ایجاد این مشکل، اختلال در به‌روزرسانی سامانه‌های ارتباطی همراه اول درفاصله زمانی شنبه تا سه‌شنبه هفته جاری است. 

رایگانی اضافه کرد هزینه اینترنت مشترکانی که مصرف‌شان‌ در این تاریخ با تعرفه آزاد محاسبه شده، معادل‌سازی می‌شود و همراه اول مبلغ کسرشده مازاد را به‌صورت‌ بستانکاری در حساب این افراد اعمال می‌کند. رایگانی همچنین در پاسخ به یک کاربر گفت هر گیگابایت ۳۰۰۰ تومان حساب می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امیر چهارشنبه , ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۰۱

سلام چرا اینترنت ۳تا۷صبح دیگه فعال نیست؟

عادل بانام سه شنبه , ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

مبلغ ده گیک رو از طریق آپ خانم بنده به شماره ….. واریز کرده و این مبلغ به حساب همراه اول هم رسیده ولی هنوز از طرف شما نسب نشده و تماس هم گرفتم فعلا جوابی از طرف همراه اول داده نشده اعلام بیست وچهار ساعت بعد را برای ما اعلام کردن پول توی حساب شماست بازی چه معنی میده

sadegh سه شنبه , ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

هنوز مشکل داره

آخرین اخبار