چاپ کد خبر: 43809
8 بهمن 1399

جزئیات اعمال محدودیت‌های کرونایی و نحوه تردد خودروها در استان فارس

ممنوعیت تردد شبانه در استان فارس new

 به گزارش گروه اجتماعی اول فارس ، دکتر عبدالرضا قاسم‌پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا درباره آخرین وضعیت تردد‌ها و اعمال محدودیت‌ها اظهار داشت: در شهر‌های زرد و آبی ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است و در شیراز و تمامی شهرستان‌های استان فارس اعمال می‌شود.

عبدالرضا قاسم‌پور با بیان اینکه ممنوعیت ورود و خروج به شهر‌ها که درباره وضعیت قرمز و نارنجی مشخص شد برای شهر‌های زرد و آبی اعمال نمی‌شود، گفت: این موضوع تا پایان سال اعمال می‌شود و برای سال جدید نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی نداریم و در شهر‌های زرد و آبی هم فقط تردد‌های شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح با جریمه ۲۰۰ هزارتومانی برقرار است، اما اگر از شهر‌های قرمز و نارنجی سایر استان‌ها وارد شهر‌های زرد و آبی فارس شوند یا از زرد و آبی استان فارس وارد قرمز و نارنجی سایر استان‌ها شوند مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی می‌شود.

قاسم‌پور با بیان اینکه اگر ممنوعیت شبانه برداشته شود برای جلوگیری از تشدید بیماری باید آموزش و اطلاع‌رسانی از طرف رسانه‌ها انجام شود، بیان کرد: هر چند مردم استان فارس معمولا رعایت می‌کنند البته عده کمی هم به توصیه‌ها توجه نمی‌کردند و نمی‌کنند.

او در پاسخ به علت شلوغی خیابان‌های شهر شیراز عنوان کرد: برخی فکر می‌کنند محدودیت‌های شبانه برداشته شده و به همین دلیل خیابان‌های شیراز شلوغ شده، اما ممنوعیت ادامه دارد و جریمه‌ها هم اعمال می‌شود هم با حضور فیزیکی ماموران نیروی انتظامی و هم دوربین‌ها تردد‌های خارج از محدوده ثبت و ضبط می‌شود.

جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: در همین شرایط نیز با بیماریابی، انجام تست‌ها و محدودسازی و ردیابی افراد کرونا مثبت، بیماران کرنایی اجازه ورود به اجتماعات و ادارات را ندارند.

قاسم‌پور درباره فعالیت اتوبوس‌های درون شهری نیز گفت: اتوبوس‌های درون شهری همان ساعتی که پیش‌بینی شده به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما اگر وضعیت شیراز و استان بدتر شد ما مجبور می‌شویم اتوبوس و مترو را تعطیل کنیم هر چند مردم با مشکل جدی مواجه می‌شوند، اما برای حفظ سلامتی مجبور به تعطیلی هستیم.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: انتظار داریم همکاری‌ها تداوم داشته باشد تا هم سلامتی مردم حفظ شود و هم ضرری به مردم و اصناف نرسد.

گروه واتساپ

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

این اریوبرزن از البانی هستا خوش میگذره اونجا؟؟ که فکرکنم چون چوب تواستینتون کردن همونجاهم

ایرانی جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۱۶

شما از مقابله با کرونا فقط پول درآوردنش رو بلد هستی ،،، میگی مغازه ها ، مدارس ، تالارها و …… باز باشن بعدش میگی آقا تردد نکن!!! مگه میشه کسی بره عروسی و تالار بعدش قبل ۹ شب خونه باشه ؟! مغازه دار قبل ۹ شب !!! اونی که مثل ما به خاطر سرایط کاریش مجبور به تردد هست و شما مجوز بازگشایی محل کارش رو دادین ، چطور تردد نکنه ؟؟!!

فرامرز نادرخانی جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۵:۴۱

بنظر من با توجه به این که مردم شریف استان فارس افراد بافرهنگ و مهمان نوازی هستند باید ستاد کرونا با نصب اگهی و پلاکارد مسعولین سفره خانه ها را ملزم یه کنترل تعداد افراد حاظر در مکان های تجمعی بکند

ناشناس پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰

مثل همیشه پول کم اوردن دست کردن تو جیب مردم

ناشناس پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲:۵۳

مرد مؤمن جانشین استاندار ،، تو تمام شهرها داره مراسم عروسی برگزار میشه ،، تمام تالارها ،، سفره‌خونه ها ،، رستورانها باز شدن ،، بعد شما میگی ممنوعیت تردد شبانه داره اعمال میشه ؟ منزل ما دقیقا سرخیابون هستش ،، هرشب حداقل یه مراسم عروس کشون از جلو خونه ما رد میشه بعد شما میگی ممنوعیت تردد شبانه ؟

ناشناس چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

اگه ا قای استان دار به فکر مردمه باید دستور بده سفره خونه ها بسته بشن تالارها بسته بشن و………خیلی های دیگه ولی الان فقط به فکر ….. خودشون هستند نه به فکر مردم واقعا متعسافیم برای هم چی مسولانی

ناشناس چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲

اینم دکان دولت .جیبتون پرپول ترانشالله.مردم بیچاره شب مریض دارن مطب دکتردیروقت نوبتشون میشه ۲۰۰تومن بدن دولت بخوره واقعا وجدان کجاست

ایران چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

بسیار عالی دستشون دردنکنه

آخرین اخبار