چاپ کد خبر: 26365
30 فروردین 1399

جزئیات افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان فارس /۳۰ فروردین

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۳۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در فارس و افزایش آمار مبتلایان به ۲۵۱۴ مورد خبر داد.
drhemati30199 

به گزارش اول فارس ، دکتر «عبدالرسول همتی» با اعلام این خبر گفت: با ورود یک هزار نمونه به آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹ مورد مثبت اعلام شد.

او تاکید کرد: پایین بودن آمار نسبت به روزهای گذشته نمی تواند به طور قطعی به منزله کاهش آمار مبتلایان در جامعه باشد، چرا که در مواردی، زمان ورود نمونه ها به آزمایشگاه پس از ساعت پذیرش روزانه بوده و برای سنجش قطعی آمار، لازم است میانگینی از چند روز متوالی در نظر گرفته شود.

دکتر همتی با ابراز تاسف نسبت به مرگ دو نفر از مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: با افزوده شدن این تعداد، مجموع آمار مرگ مبتلایان به کروناویروس در استان فارس، به ۶۶ مورد می رسد که ۱۵ مورد با تشخیص سیتی اسکن و ۵۱ مورد نیز با تشخیص آزمایشگاه بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تاکنون ۵۹۴ نفر از مبتلایان در استان بهبودی یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند، همچنین هزار و ۲۷۰ نفر از مبتلایان به دلیل شرایط مساعد جسمی در قرنطینه خانگی بوده اند.

او اضافه کرد: از مجموع ۳۹ فرد مبتلا در روز گذشته، ۱۶ مورد مربوط به شیراز، ۹ مورد شهرستان رستم، چهار مورد شهرستان آباده، شهرستان های خرم بید، فیروزآباد و سروستان هر کدام دو مورد و شهرستان های استهبان، زرین دشت ، گراش و کوهچنار هر کدام یک مورد بوده است.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار