چاپ کد خبر: 39869
20 آذر 1399

جزئیات انفجار مرگبار در باغ شخصیِ چهاردانگه تهران/علت حادثه مشخص نیست

حادثه

به گزارش اول فارس ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحاتی در خصوص وقوع حریق در باغ شخصی در آزادگان خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٩:۴٧ دقیقه روز جاری یکی از شهروندان در پی تماس با سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد دودی را مشاهده می کند. آتش نشانان به آدرسی که فرد تماس گیرنده اعلام کرده بود واقع در بزرگراه آزادگان، خیابان صفا اعزام شدند، این منطقه بیشتر بخش کشاورزی است و باغ و مشابه آن در این محل وجود دارد.

وی افزود: در یکی از این باغ ها به وسعت حدود ٣٠٠ تا ٣۵٠ متر حریقی رخ داده بود. داخل این بخش دو اتاقک که در مجموع ۴٠ متر وجود داشت. این اتاق ها مثل یک سوییت کوچک دارای سرویس بهداشتی و آشپزخانه بودند.

ملکی با بیان اینکه بخشی از این منزل شعله ور بود گفت: البته آثار سوختگی زیادی روی در و دیوار ها مشاهده می شد و مشخص بود که در دقایق اولیه شدت دود و حرارت بسیار بالا بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: در حین عملیات خاموش کردن آتش، آتش نشانان با وضعیت کاملا بی حال شش نفر مرد مواجه شده بودند که دو نفر سوختگی شدید داشتند و چهار نفر دیگر نیز دچار سوختگی شده بودند که البته سوختگی آن ها کمتر از دو نفر دیگر بود.

ملکی ادامه داد: به گفته افراد حاضر در محل هر شش نفر با هم آشنایی و دوستی داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: حریق به سرعت اطفا شد و محل به عوامل انتظامی و قضایی تحویل داده شد تا علت این حادثه بررسی شود.

نشت گاز علت انفجار در چهاردانگه

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه علت انفجار در روستای شمس آباد چهاردانگه نشت گاز بوده است گفت: این حادثه ۶ فوتی داشته است.

وی بیان داشت: متأسفانه ۳ برادر به همراه خواهرزاده شأن و ۲ نفر که ظاهراً از دوستان این افراد بودند در این حادثه جان باختند.

معاون دادستان اسلامشهر تایید کرد؛تعیین هویت ۵تن از مصدومان انفجار در چهاردانگه/علت حادثه مشخص نیست

 معاون دادستان اسلامشهر ضمن تایید شناسایی هویت ۵ نفر از ۶ مصدوم انفجار در چهاردانگه گفت: علت حادثه هنوز مشخص نیست.

هاشم امامی  در خصوص جزئیات انفجار در یکی از باغ‌های چهاردانگه اظهار داشت: پیش از ظهر امروز یک حادثه انفجار در چهاردانگه رخ داد که طی آن ۶ تن فوت شدند.

امامی با بیان اینکه هر ۶ نفر فوت شده مرد بوده‌اند گفت: تا کنون هویت ۵ نفر مشخص و یک نفر هنوز نامعلوم است.

رئیس حوزه قضائی بخش چهاردانگه با بیان اینکه علت حادثه هنوز در دست بررسی است، عنوان داشت: در صورت اتمام بررسی‌ها نتایج اعلام خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار