چاپ کد خبر: 79987
15 فروردین 1401

جزئیات باورنکردنی قتل مسلحانه زن جوان هنگام آشپزی در یاسوج

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جزئیات قتل زن جوان یاسوجی، اظهار داشت: در این زمینه ۲ عامل درگیری دستگیر شده‌اند اما مظنون اصلی همچنان فراری بوده و پرونده در دست پیگیری است.

شلیک اسلحه

به گزارش اول فارس، اوایل فرودین ماه امسال( دوم فروردین ماه) زنی در منزل مسکونی خود هنگام آشپزی در آشپزخانه در اثر اصابت گلوله به وی به شدت مجروح می شود و به دلیل شدت جراحت چند روز بعد در بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

این حادثه در پی درگیری چند نفر در خیابانی نزدیک بیمارستان شهید جلیل یاسوج به وقوع پیوست.

در این درگیری طرفین دعوا تیراندازی می کنند و یکی از گلوله‌ها به منزل مسکونی در همان حوالی برخورد و این حادثه تلخ را رقم می زند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده از نزدیکان این خانم حدود ۳۰ ساله، وی دارای یک فرزند خردسال است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به جزئیات قتل زن جوان یاسوجی، اظهار داشت : در این زمینه ۲ عامل درگیری دستگیر شده‌اند ولی مظنون اصلی همچنان فراری است.

سرهنگ علی جان وارستگی افزود: یک فقره درگیری مسلحانه در خیابان مجاور بیمارستان شهید جلیل یاسوج رخ داده بود و مقتول این پرونده خانمی حدوداً ۳۰ساله است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این خانم در منزل شخصی‌اش بوده و متأسفانه به‌دلیل شلیک گلوله دچار مصدومیت شدید شده و بعد از چند روز در بیمارستان یاسوج فوت کرده است.

وی با بیان اینکه مظنون اصلی هنوز دستگیر نشده و اکنون فراری است، افزود: متأسفانه مظنون اصلی این پرونده دارای شرارت و سابقه زندانی بوده است.

وارستگی خاطرنشان کرد: ۲ نفر از عاملان این درگیری مسلحانه اکنون در بازداشت به سر می برند و ۲ قبضه اسلحه نیز از آنان کشف و ضبط شده است.

وارستگی درباره دلیل اصلی این نزاع خیابانی، عنوان کرد: عامل نزاع مسلحانه هنوز مشخص نیست، اما معمولاً این نزاع‌ها به‌دلیل مسائل جزئی و گاهی اختلافات خانوادگی است.

وی اضافه کرد: پلیس اکنون با جدیت درحال پیگیری این حادثه تا دستگیری مظنون اصلی پرونده است و مردم مطمئن باشند به‌زودی نیز مظنون را دستگیر می‌کند تا با تحویل وی به مراجع قضایی به مجازات عمل خود برسد.

وارستگی تاکید کرد: پلیس برای برخورد قاطع قانونی با مُخلان امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: پرونده درگیری مسلحانه و قتل خانم خانه‌دار یاسوجی هم‌اکنون در اختیار پلیس آگاهی است و پیگیری‌های شبانه‌روزی جهت دستگیری مظنون اصلی این پرونده ادامه دارد.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

سلام قتل فرزانه … که در یاسوج جلوی بیمارستان شهید جلیل در۲ فروردین ۱۴۰۱ توسط اشرار در خانه مورد اصابت گلوله کلاشینکف قرار گرفت ۱۲ فروردین بعد تحمل سختیها به رحمت خدا رفت تا کجا پیش رفته کی حکم اجرا میشود چرا حکم طولانی شده

آخرین اخبار