چاپ کد خبر: 46715
11 اسفند 1399

جزئیات بیشتری از مصادره خانه مادر یک شهید در فسا

مادرشهید 1

مصادره منزل مادر شهید در فسا توسط یکی از بانک‌های این شهرستان خبرساز شد.(کلیک کنید)

به گزارش اول فارس، در پی انتشار خبر مصادره منزل مسکونی مادر شهید توکلی در شهرستان فسا،به گفته رییس این بانک مادر شهید گودرز توکلی در سال ۸۶ سند منزل خود را برای اخذ وام ۴۰ میلیون تومانی بصورت مضاربه‌ای توسط پسر دیگرش به عنوان وثیقه گذاشته بود.
وام گیرنده پس از دریافت وام فوت می‌کند و مادر شهید چند قسط را پرداخت می‌کند، اما برای پرداخت مابقی اقساط به بانک با مشکل روبرو می‌شود، بانک هم حکم مصادره این ملک را اخذ می‌کند.
رئیس بانک اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در زمان ارائه سند این ملک به عنوان وثیقه وجود داشته و بانک نیز از تعلق این ملک به خانواده شهدا اطلاعی نداشته، این موضوع توسط حراست بانک در دست پیگیری و بررسی است.
رسولی رئیس بنیاد شهید فسا هم در خصوص این موضوع گفت: مادر این شهید بزرگوار تاکنون برای ارائه این مشکل به بنیاد شهید مراجعه‌ای نداشته است.
وی افزود: مادر شهید توکلی در این خانه زندگی نمی‌کرده و به دلیل کهولت سن و ناتوانی جسمی در منزلی استیجاری در نزدیکی بستگانش سکونت داشته است.
آرگیو فرماندار ویژه فسا در خصوص مصادره منزل مادر شهید توکلی گفت: روز سه شنبه برای رفع این مشکل جلسه‌ای با حضور نماینده مادر شهید، نماینده بانک و نماینده بنیاد شهید برگزار می‌شود و نتیجه آن از طریق رسانه استانی اطلاع رسانی می‌شود.”صدا وسیما “

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

داوود عابدی سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

خانواده شهدا باارزش ترچیزشان در دنیا بود صادقانه داد چنین رفتاری خانواده شهدا پسندیده ما نیست

ناشناس دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

همه بانکها کارشون همین شده. بیچاره مردم بدبختی که از روی دلسوزی ضامن شدن و خونه ای که با یک عمر بدبختی تنها سرمایه شان هست بانک میگیرد. ای کاش یک فکری به حال این مردم بیچاره می شد.

مختار عابدی دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

دوستان عزیز که در هر سمت و پستی هستند از اینکه که نسبت به شغل خود و وظایفی که بر عهده شماست و نهایت دقت و تلاش خود را به کار میگیرید در ادای وظیفه نهایت تشکر می شود و این را به یاد داشته باشید که شهدا چه حق و حقوقی بر گردن همه دارند و امیدوارم که آن بانک محترم در خصوص این مهم هیچ گونه اطلاعی نداشته طبق اقراری که فرمانده ویژه محترم داشته

آخرین اخبار