چاپ کد خبر: 61410
29 تیر 1400

جزئیات تازه از بلوای زرد در بلوار چمران شیراز/ واکنش فرمانده سپاه فجر

6735955 936 خبر تازه
به گزارش اول فارس، در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور فجر شهید سپاسی در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم قعر نشین و سقوط کرده گل ریحان البرز رفت که در پایان نود دقیقه موفق شد با سه گل تیم میزبان را شکست داده و صعودش را به لیگ برتر قطعی کند.
گل‌های تیم فجر شهید سپاسی در این دیدار توسط دانیال کردستانی در دقیقه ۹ و حمید نعمتی در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی و رضا آقا بابایی در دقیقه ۹۲ به ثمر رسید تا این تیم، هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کند و با ۶۰ امتیاز به مقام قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال کشور دست یابد.
از مهمترین حواشی این دیدار، تاخیر چندین دقیقه ای در آغاز نیمه دوم بازی بود که بدلیل قطع برق ورزشگاه دیدار همزمان تیم های هوادار تهران و شهرداری آستارا بوجود آمد.
 نماینده فوتبال استان فارس با پیروزی برابر نماینده البرز، ضمن کسب مقام قهرمانی به لیگ برتر بازگشت و به انتظار ۸ ساله فوتبال دوستان فارسی پایان داد.

جمعی از هواداران تیم فجر شهید سپاسی دوشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰ با حضور در بلوار چمران شیراز صعود این تیم را پس از هشت سال به لیگ برتر و قهرمانی در دسته یک فوتبال، جشن گرفتند.
در هفته ۳۴ و پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۴۵ تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان گل ریحان البرز بود که در پایان سه بر صفر به پیروزی رسید و ضمن کسب مقام قهرمانی به رقابت‌های لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود کرد.
گل های تیم فجر شهید سپاسی در این دیدار توسط دانیال کردستانی در دقیقه ۹ و حمید نعمتی در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی و رضا آقا بابایی در دقیقه ۹۲ به ثمر رسید.

سردار بوعلی 1

فرمانده سپاه فجر فارس:آرزوی جوانان فوتبال دوست فارس محقق شد/ حمایت ها ادامه دارد ، این تیم در لیگ برتر فوتبال خواهد درخشید
سردار بوعلی گفت: آنچه مردم فارس از ما می خواستند و آرزوی جوانان فوتبال دوست بود محقق شد و استان فارس در لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهد داشت.
 سردار یداله بوعلی در حاشیه مراسم اعطای جام قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال کشور به تیم فجر شهید سپاسی با بیان اینکه به مردم شریف استان فارس تبریک می گوییم، گفت: این پیروزی افتخار آمیز را به ارواح طیبه شهدای استان فارس بخصوص شهید سپاسی تقدیم می کنیم.
وی با بیان اینکه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی سربلند از زمین بیرون آمد، گفت: با انسجام، وحدت و تلاش همه جانبه بازیکنان و کادر فنی باشگاه فجر شهید سپاسی، آنچه مردم فارس از ما می خواستند و آرزوی جوانان فوتبال دوست بود محقق شد و استان فارس در لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهد داشت.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه از همه حامیان تیم فجر شهید سپاسی تشکر می کنم، گفت: حمایت ها همچنان ادامه داشته و این تیم در لیگ برتر فوتبال خواهد درخشید.

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 1

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 2

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 3

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 4

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 5

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 6

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 7

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 8

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 9

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 10

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 11

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 12

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 13

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 14

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 15

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 16

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 17

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 18

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 19

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 20

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 21

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 22

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 23

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 24

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 25

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 26

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 27

جشن شادی هواداران فجر سپاسی 28

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهنام سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۶:۳۴

واقعا به خاطر این تیتر مزخرف و غیر حرفه ای عذرخواهی کنید، انگار کسی از توی بیابون اومده تیتر زده و رفته.

آخرین اخبار