چاپ کد خبر: 57553
27 خرداد 1400

جزئیات تازه از مرگ هولناک بازیکن جوان فجر سپاسی+تصاویر

download 15

به گزارش اول فارس از بهارستان، مصطفی مغانلو برادر مرحوم محمد مغانلو در گفت‌وگو با فارس با تشریح جزئیات حادثه فوت برادرش اظهار کرد: در نخستین ساعات بامداد ۲۵ خردادماه جاری برادرم در حین عبور از خط راه آهن در اثر برخورد قطار با خودروی حامل جان خود را از دست داد.

 محمد مغانلو 2

مقانلو با تکذیب شایعات مربوط به نحوه درگذشت برادر خود، افزود: محمد که متولد سال ۱۳۷۵ است، صبح روز گذشته برای عزیمت به محل خدمت سربازی خود و برای استفاده از قطار در حال عبور از ریل راه آهن در اطراف شهر اسلامشهر بود، که متاسفانه بر اثر عدم دید کافی و تاریکی مسیر، قطار با خودرو برخورد و باعث مرگ برادرم می‌شود.

وی گفت: متاسفانه عده‌ای افراد به صورت مغرضانه و با اهداف شخصی مرگ وی را ناشی از سقوط داربست برای نصب بنر تبلیغاتی نامزدی  بنده درشورا اعلام کرده‌اند که در فرصت مناسب پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

محمد مغانلو 1

مغانلو با اشاره به تاریخچه بازی محمد در رشته ورزشی فوتبال، خاطرنشان کرد: محمد در سال ۹۴ سابقه حضور در تیم امید پرسپولیس و بعد از آن بازی در تیم بزرگسالان گسترش فولاد تبریز را در کارنامه خود ثبت کرده و پس از آن باکسب سهمیه به عنوان سرباز راهی تیم فجرسپاسی شیراز شد، در حال سپری کردن دوران خدمت مقدس سربازی بود که بر اثر این سانحه جان به جان آفرین تسلیم کرد و رخت سفر به دیار آخرت را بست.

به گزارش خبرگزاری فارس پیکر مرحوم محمد مغانلو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با بدرقه خانواده، بستگان، دوستان و هواداران وی در نسیم شهر تشییع و در آرامستان باغ بهشت نسیم شهر تدفین و خاکسپاری شد.

وات 1

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار