چاپ کد خبر: 44233
13 بهمن 1399

جزئیات تازه از نحوه اعمال جریمه محدودیت تردد شبانه

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درباره اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه و نتایج حاصل شده از آن توضیحاتی داد.

تردد شبانه

به گزارش اول فارس ،سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در پایان جلسه طرح شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:اقدامات ما تماما براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی کرونا است. در تهران بزرگ اعمال محدودیت‌های کرونا طبق روال قبل از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح انجام می‌شود، اما با هماهنگی که با ستاد داشتیم تا ساعت ۲۱:۳۰ زمانی را به مردم داده ایم.

وی ادامه داد:چیزی که مشاهده می‌کنیم در ساعات پایانی و آخرین لحظاتی که محدودیت‌ها شروع می‌شود، مقداری ترافیک داریم و تقریبا با نیم ساعت تاخیر از چیزی که اعلام شده اعمال قانون انجام می‌شود، ولی اعمال محدودیت‌ها کماکان پابرجاست و لذا خواهش می‌کنم که مردم این محدودیت‌ها را رعایت کنند.

سردار رحیمی گفت:چیزی هم که مشاهده کردیم این است که این طرح نتیجه داشته است و تصمیمی که ستاد ملی مقابله با ستاد استانی گرفتند نتایج خوبی دربر داشته است.

سردار رحیمی اظهار کرد: آن چیزی که ما در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تهران مشاهده می‌کنیم شهروندان رعایت می‌کنند و وضعیت بهتر شده است. ما با تذکر و هشدار کار را انجام می‌دهیم قرار بود کسانی که فاقد ماسک هستند با عکس گرفتن اعمال قانون شوند که زیر ساخت‌های این کار آماده نشد.

وی ادامه داد:در حد تذکر کار خود را انجام می‌دهیم و در داخل خودرو‌هایی که از یک سرنشین بیشتر دارند مانند گذشته عمل می‌کنیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار