چاپ کد خبر: 47659
22 اسفند 1399

جزئیات تازه از ویدئوی تقلب در یکی از برندهای پودر لباس شویی

تشخیص پودر لباسشویی تقلبی

مدتی است که فیلمی در فضای مجازی مبنی بر کم فروشی و تقلب در یکی از برندهای پودر لباس شویی منتشر شده است.
اول فارس|وبگردی: چند ساعتی می‌شود که در فضای مجازی کم فروشی یکی از تولیدکنندگان پودر لباسشویی منتشر شده است. موضوعی که منجر شد تا باشگاه خبرنگاران جوان برای صحت سنجی آن سراغ متولیان این موضوع برود.

این تولیدکننده در پاسخ به این فیلم اینطور می‌گوید: در رابطه با ویدئویی که در حال نمایش جعبه‌ای از یکی از محصولات ما منتشر شده لازم می دانیم توضیحات زیر را برای عموم مردم ارائه دهیم:

اطمینان می‌دهیم که رضایت و ایمنی مصرف کننده از اهمیت فوق العاده‌ای برای ما برخوردار است. به هیچ وجه کیفیت و اعتبار محصولات خود را به خطر نمی‌اندازیم.

هر یک از شکایات را بسیار جدی می‌گیریم و با مشتری مربوط که مورد را مطرح کرده اند صحبت کرده ایم.

دلیل اختلاف وزن محصولی که در این فیلم نشان داده می‌شود تقلبی بودن این کالاهاست. با کمک پلیس پیگیری خواهیم کرد تا منبع این محصول تقلبی را شناسایی کنیم.

گفته می‌شود، این تولیدکننده به طور اتفاقی در فروشگاه‌های اصلی شهر به آزمایش این محصولات پرداخته تا صحت وزن پودر‌های لباس شویی را اثبات کند. در نهایت مردم باید به هنگام خرید دقت کافی را داشته و از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

اوستا جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

ببخشید ها، با کور که تیلیت نمیخورن، ما میدونیم دارید مثل همه مسولین کشوری دروغ میگید، طرف دستفروش که نیست، مغازه دار هست، مغازه دارم فقط از توزیع کننده اصلی کارخونه جنس تهیه میکنه، پس لطفا …مفت نزنید، به …. ادامه بدید،….

عماد جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

خیلی از شرکتها متاسفانه اینکار رو میکنن و این شگردیه که خود دستگاههای دولتی بسترش رو مهیا کردن…. شما هم نمیخواد توجیه کنید برند …… رو….

آخرین اخبار