چاپ کد خبر: 53810
24 اردیبهشت 1400

جزئیات تصادف خونین عروس و داماد شیرازی+تصاویر

به گزارش گروه حوادث اول فارس، رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: ساعت ۲۰ شب گذشته در پی تماس رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یک خودرو سواری تویوتا حامل عروس و داماد با گاردریل، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز نیرو‌های عملیات ایستگاه ۸ و گروه امداد و نجات جاده‌ای را به محل حادثه در گویم اعزام کرد.

محمدهادی قانع افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد خودروی عروس و داماد به علت نامعلوم با گاردریل حاشیه خیابان برخورد کرده و بر اثر این حادثه، زن و مرد جوان به شدت دچار مصدومیت شده و داخل خودرو گیر کرده بودند.
وی گفت: شدت این حادثه سبب عبور گاردریل از میان خودرو شده بود.
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، مصدومان را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند و با قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین از آتش سوزی احتمالی خودرو جلوگیری کردند.
محمد هادی قانع تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و تحویل محل به عوامل انتظامی و پلیس راهور، به ماموریت خود پایان دادند.
عروس و داماد جوان که دچار این سانحه شده بودند توسط تیم اورژانس سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

6437094 884 new

6437095 629 new

تصادف عروس و داماد شیرازی 1 new

تصادف عروس و داماد شیرازی 2 new

تصادف عروس و داماد شیرازی 5 new

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

واتساپ اصل

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

چرا اینقدر بی احتیاطی

ناشناس شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

وقت صدقه نمی دن وقتی مراقب نیستن چشم می خورن نتیجش میشه این

ناشناس شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

تو این اوضاع کرونا ما در چ فکری هستیم و دغدغه زنده ماندن داریم عده ای بی فکر عقد و عروسی میگیرند واقعا که … هرچند بخیر گذشت و فوتی نداشته

آخرین اخبار