چاپ کد خبر: 80851
23 فروردین 1401

جزئیات تصادف مرگبار در جاده خومه زار – بابامنیر ممسنی

جاده خومه زار – بابامنیر ماهور از توابع شهرستان‌ممسنی، برای چندمین بار باز هم قربانی گرفت.
طی تماس امدادخواهی به واحد مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان ممسنی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور جاده خومه زار- بابامنیر حوالی روستای جونگان بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

تصادف به علت انحراف پژو پارس از مسیر و واژگونی آن موجب مصدوم شدن ۵ سرنشین آن شده است.

به گزارش اول فارس، ابوطالب نوری مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان ممسنی گفت: در این تصادف یک کودک دختر حدود ۴ ساله قبل از رسیدن آمبولانس با وسیله شخصی به بیمارستان انتقال داده شد که متاسفانه حدود ساعت ۴ بعدظهر در بیمارستان نوراباد ممسنی فوت کرد.

او گفت: یک مصدوم مرد ۳۳ ساله با صدمات متعدد سرو گردن و بدن و وضعیت وخیم ضریب هوشی بسیار پایین، توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل داده شد که حین انتقال فوت نمود و یک مرد ۲۵ ساله که با وضعیت وخیم و ضریب هوشی سه، توسط یک دستگاه آمبولانس دیگر به بیمارستان منتقل گردید که به علت صدمات به سر و گردن و بدن، ساعتی بعد در بیمارستان فوت کرد.

نوری گفت: مصدومان دیگر که هر دو مرد بودند با ضریب هوشی خوب (۱۵ -۱۴) توسط یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان منتقل گردیدند که بنا بر اطلاعات واصله از سوپروایزر وقت بیمارستان، تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و حال عمومی هر دو خوب و رضایتبخش گزارش شده است.

وات 1 2

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار