چاپ کد خبر: 58970
6 تیر 1400

جزئیات تصادف مرگبار دو خودرو در بزرگراه مهندسین شیراز+عکس

14229011 778

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر و سپس با ستون برق وسط بلوار، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
 به گزارش اول فارس از شیراز، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز  گفت: ساعت ۱۸:۰۳ دقیقه امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام حادثه رانندگی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و گروه امداد و نجات جاده‌ای را به محل حادثه در بزرگراه مهندسین اعزام کرد.

او افزود: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در بزرگراه مهندسین درحال حرکت بود که به علت نامشخص به شدت با قسمت عقب یک خودروی پژو ۲۰۶ دیگر با دو سرنشین برخورد کرده بود و خودرو ثانویه به دلیل عدم کنترل به ستون برق وسط بلوار برخورد و متلاشی شده بود.

قانع ادامه داد: به دنبال این حادثه هر دو سرنشین خودرو که دو نوجوان ۱۷ و ۱۶ ساله بودند در داخل اتاقک این وسیله نقلیه مصدوم و گرفتار شدند که در همان لحظات اولیه راننده مرد ۱۷ ساله توسط افراد حاضر از خورد خارج شده بود.

او بیان کرد: به محض رسیدن آتش نشانان در محل سریعا ایمنی محل حادثه توسط علایم هشدار دهنده برقرار و نوجوان زن ۱۶ ساله که در وضعیت وخیمی در میان خودروی متلاشی شده گرفتار شده بود از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس گردید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز تصریح کرد: متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده مرگ نوجوان زن ۱۶ ساله تائید و راننده خودرو که در وضعیت جسمانی نامناسبی بود سریعا به بیمارستان منتقل شد.

او با بیان اینکه علت بروز این حادثه مرگبار از سوی پلیس راهور منطقه دردست بررسی است، بیان کرد: آتش نشانان با کمک پلیس راهور، خودرو‌های حادثه دیده را به حاشیه امن خیابان انتقال دادند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار