چاپ کد خبر: 51305
31 فروردین 1400

جزئیات ثبت نام واکسن کرونا در سایت ها در فضای مجازی

واکسن کرونا 6
به گزارش اول فارس ، با آغاز برنامه واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در کشور، به یکباره عده‌ای سودجو از شرایط موجود استفاده کرده و به دنبال تیغ زدن جیب مردم هستند.
شاید یکی از دلایل بازار دلالی واکسن در فضای مجازی، شرایط بحرانی کرونا و ترس از ابتلاء و مرگ و میر باشد که باعث شده است برخی از مردم بدون توجه به واقعیت‌های موجود واکسیناسیون، به دنبال تهیه واکسن باشند.
بر اساس سند ملی واکسیناسیون که در ستاد ملی کرونا تهیه و آماده شده است، تزریق واکسن بر اساس اولویت‌های از پیش تعیین شده، صورت می‌گیرد. به طوری که اولین گروه، کادر درمان شاغل در بخش‌های آی سی یو مشمول واکسن کرونا شدند و به دنبال آن، سایر کادر بهداشت و درمان در نوبت واکسیناسیون قرار گرفتند.
در این بین، برخی از مردم بدون توجه به این تصمیمات، فقط دنبال تهیه واکسن هستند. از همین رو، عده‌ای سودجو از شرایط موجود سواستفاده کرده و به دنبال کلاهبرداری هستند.
حالا و در روز‌های اخیر، مطلبی در فضای مجازی دست به دست می‌شود با این مضمون که از سالمندان درخواست شده است با ورود به سامانه سیب، برای تهیه واکسن کرونا اقدام کنند.
دکتر کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، این موضوع را تکذیب کرده و عنوان داشته است که هیچ ثبت نامی برای واکسن از طریق این سامانه انجام نمی‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد مهدی سه شنبه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

هرکه واکسن کرونامیخاد تشریف ببره آبادان پیش رئیس شورای شهر وشهردار

آخرین اخبار