چاپ کد خبر: 56431
17 خرداد 1400

تصاویر عاشقانه و جالب ازدواج دوم نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران. هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن مدتی پیش از همسر سابق خود که خلبان بود جدا شده است و حالا چند روزی است که خبر از ازدواج دوم نفیسه روشن به گوش می رسد. نفیسه روشن بازیگر جوان سینما و تلوزیون است که در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد. نفیسه روشن بازیگر بدون حاشیه‌ای بود تا این‌که ماجرای طلاقش خبرساز شد. نفیسه روشن طرفداران بسیاری دارد.

 نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی از طلاقش پرده برداشت و توضیحاتی داد.

همسر دوم نفیسه روشن 

نفیسه روشن مدتی است از همسر سابق خود که خلبان بود جدا شده است و حالا چند روزی است که خبر از ازدواج دوم نفیسه روشن به گوش می رسد.

نفیسهروشن

نفیسهروشن 1

زندگی شخصی نفیسه روشن

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. 

او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

نفیسهروشن 2

کودکی نفیسه روشن

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

نفیسهروشن

تفریحات نفیسه روشن

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند. برای من چیزی که در ازدواج مهم است صبوری، صبر و گذشت دو طرف است.

نفیسهروشن 3 1

نفیسهروشن 4

دنیای بازیگری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان ۱۳۸۲ دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال ۱۳۸۲ در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز ۱۳۸۳ ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسهروشن 5

نفیسه روشن در سریال اغما

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

نفیسهروشن 6

نفیسهروشن 7

نفیسهروشن 8

نفیسهروشن 9

نفیسهروشن 10

نفیسهروشن 11

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۲۵

واقعا خانم نفیسه روشن به عنوان یکی از اساتید سابقتون بسیار متاسفم که مسیر زندگی تان اینگونه شده .یادتان هست یا نه ؟نمیدونم اما از شما در کلاسی در س قشنگی گرفتم .نمیدانم چراراه رفتن به قهقرا را انتخاب کردید؟ آیا فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد الهیات سر انجامش ایناست؟؟پس وای به حال و احوال ما.به گذشته بر گردیدو بیشتر تفکر کنید شاید دوباره راه واقعی زنگی درست را پیدا کردید .دنیا پل است خانم عزیز برای عبور نه ماندن درآن مثل شما؟؟؟!!!!!

علی سه شنبه , ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

من سبک بازیشو دوست دارم زندگی خصوصی هر فردی هم به خودش مربوطه

ناشناس شنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

شما هنر پیشه ها تا یکم معروف میشید فوری شوهر عوض میکنید.این برای شما طبیعی دیگه استوری گذاشتن نداره.

ناشناس پنجشنبه , ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

خوب استوری نکن تا نظر ندیم تو که خودت دنبال توجهی. به قبلی هم خیانت کردی

ناشناس چهارشنبه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲:۵۷

خدا شفات بده???

ماهان سه شنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

انشاا…بااین یکی خوشبخت بشه

سه شنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

خانم نفیسه روشن خودشون عکس رو منتشر میکنن و بعد میگن که شما فضولین
وقتی تو میای یه عکسی رو منتشر می‌کنی میخوای مردم ببینن مردم هم که میبینن و نظر میدن میگی فضول
خانم یکم سنجیده حرف بزنی بدک نیست

م.ب سه شنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۹

مردم فضول نیستن وقتی هرعکسی رواستوری میکنی یعنی خودت داری به مردم میگی توزندگیت دخالت کنن.چرامثله یک خانم متشخص وباوقار وباپوشش خوب رفتارنمیکنی مثلا شماهاالگو جوانان هستین خیرسرتون.

محمد سه شنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۶:۱۳

نباید اون شوهرتو ول نمیکردی حیف نون

علی احمدی دوشنبه , ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

ببخشید اینا امامزاده هستنومعصوم

علی احمدی دوشنبه , ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

اینا فقط واسه فخر فروشی وبرطرف کردن… خودشون اینکارها رو میکنن والا ادم سالم وصالح چه اصراری داره عکس عروسیشو در معرض دید همگان بزاره،حیا رو خوردن وغیرت رو قی کردن

علی دوشنبه , ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

ملت در صورتی فضول میشن که آدمهایی مثل شما همه چیشون رو آوردن تو فضای مجازی بعد توقع دارن مردم چیزی نگن

مهسا دوشنبه , ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

اگ ما فضولیم ب ما ربط نداره پس چرا استوری میکنی

ناشناس دوشنبه , ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

شمابامطرح کردن زنان مطلقه بازیگرفرصت بازگشت به نزدشوهراول راازآنان میگیریدچون مشهورمیشوندوزودشوهری گیرشاندمیافتددرصورتی اگرمدتی میگذشت احتمال داشت برگردندنزدشوهراولشان وفرزندان طلاق بجانماند…

آخرین اخبار