چاپ کد خبر: 34548
6 شهریور 1399

جزئیات جالب ماسک تصفیه کننده هوای ال ج ی LG

ال جی رسماً یک ماسک تصفیه‌کننده هوای قابل حمل معرفی کرده و مانند ماسک معمولی بر روی صورت افراد قرار می‌گیرد. ماسک PuriCan Wearable Air Purifier از دو فیلتر قابل تعویض مشابه با فیلترهای موجود در تصیفه‌کننده‌های هوای خانگی ال جی استفاده می‌کند و دارای دو فن‌ برای کمک به تنفس شما است که به وسیله باتری کار می‌کنند.

ال جی اعلام کرده که این ماسک تصفیه‌کننده هوا چندین سنسور دارد که می‌تواند دم و بازدم را تشخیص دهد و با توجه به وضعیت تنفس، سرعت فن را تنظیم کند.

شیوع کووید-۱۹ در سراسر جهان باعث استفاده از ماسک توسط شمار بالایی از مردم شده و در حالی که ال جی در معرفی ماسک تصفیه‌کننده هوای خود به صورت مستقیم و واضح به این بیماری اشاره‌ای نداشته، اما احتمالاً آن را برای مقابله با شرایط کنونی توسعه داده و این شرایط را مدنظر قرار داده است.

ماسک تصفیه هوا ال جی

ال جی این ماسک تصفیه هوا را به عنوان جایگزین ماسک‌های نامناسب خانگی معرفی کرده است

ال‌جی گفته این ماسک را طراحی کرده تا جایگزین ماسک‌های نامناسب خانگی شود که برخی از مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند، علاوه بر این می‌تواند جایگزین ماسک‌های دور ریختنی نیز شود که کمبود آن در برخی کشورها حس می‌شود.

ماه گذشته میلادی، زمانی که ال‌جی برای اولین بار ماسک خود را معرفی کرد، از اهدای ۲۰۰۰ نمونه آن به یک بیمارستان دانشگاه در سئول خبر داد.

ال‌جی در بیانیه مطبوعاتی مربوط به معرفی ماسک تصفیه‌کننده هوای خود به نقش آن در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره‌ای نکرده است و منتظر دریافت تاییدیه و تکمیل آزمایش‌ها برای انتشار هرگونه اطلاعات است.

ماسک تصفیه هوا ال جی در جلوگیری از ابتلای فرد و یا اطرافیان بیماران به این بیماری نقش دارد و البته ال‌جی باید عملکرد ماسک خود را مورد آزمایش قرار دهد.

ماسک تصفیه‌کننده هوای ال‌جی به دو فن مجهز شده، بنابراین نیاز به منبع انرژی برای کار کردن دارند. به گفته این شرکت کره‌ای، ماسک PuriCare Wearable Air Purifier به یک باتری ۸۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که در حالت کم مصرف تا ۸ ساعت شارژدهی دارد و اگر در حالت با قدرت بالا استفاده شود، شارژدهی آن به دو ساعت کاهش می‌یابد.

قیمت و تاریخ دقیق عرضه دو سوالی هستند که ال‌جی هنوز پاسخی به آن‌ها نداده، اما از فروش آن در برخی از بازارها در سه ماهه چهارم امسال خبر داده است.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار