چاپ کد خبر: 50514
22 فروردین 1400

جزئیات جریمه خودروهای پلاک غیر بومی ساکن تهران در محدودیت کرونایی

به گزارش اول فارس؛ سردار «محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راهور فاتب در نشست خبری در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تهران نزدیک به چهار میلیون سفر کاری در روز دارد که از حاشیه شهر و شهرستان‌های اطرف تهران به هسته مرکزی استان تهران می‌ایند و به مبدا خود بازمی‌گردند و عمده تردد‌های این وسایل نقلیه در تهران صورت می‌گیرد و در میان این چهار میلیون تردد، پلاک‌های شهرستان نیز وجود دارد.

وی افزود: به همین منظور محدودیت‌های کرونایی در شهر تهران برای عبور و مرور و خروج از شهر را در هسته خارج از شهر تهران درنظر گرفتند یعنی گفتند ملاک عبور از تهران، استان تهران یعنی البرز (بعد از تهران – قم) باشد.

 رئیس پلیس راهور عنوان کرد: افرادی که با پلاک شهرستان در تهران تردد دارند و اگر ساکن تهران هستند طبق قانون باید پلاک‌های خود را تعویض کنند، اما اگر تردد در حوزه کاری و استان تهران باشد هیچگونه مشکلی ندارند و هیچگونه برخوردی با آن‌ها صورت نمی‌گیرد و فعلا اعمال قانونی برای آن‌ها انجام نمی‌شود.

فوت ۲۶ نفر در خاموشی‌های شبکه معابر تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ: به دلیل خاموشی شبکه معابر تهران در بهمن سال گذشته ۲۶ نفر جان خود را در بزرگراه‌ها و خیابان‌ها از دست دادند. مشروح خبر

کاهش تصادفات در نوروز ۱۴۰۰

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش تصادفات برای دومین سال متوالی در تهران خبر داد و گفت: تصادفات موتورسیکلت با توجه به حجم تردد‌ها هشت درصد افزایش داشت.

جریمه خودروها e1618140195307

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار