چاپ کد خبر: 56779
20 خرداد 1400

جزئیات حادثه برای بالگرد حامل مسئولین شهرستان بختگان فارس

هلی کوپتر

به گزارش اول فارس ، روابط عمومی فرمانداری بختگان فارس اعلام کرد: بالگرد حامل سرپرست فرمانداری و چند مسئول این شهرستان که برای سرکشی به محل آتش سوزی در ارتفاعات رفته بود هنگام فرود با مشکل مواجه شد که با تدبیر خلبان، بالگرد کنترل شد و سرنشینان جان سالم به در بردند.

در این مطلب آمده است: این حادثه زمانی رخ داد که محمدباقر کاظمی سرپرست فرمانداری بختگان به اتفاق فرمانده انتظامی، رییس اداره منابع طبیعی و مدیر هلال احمر و تنی چند از امدادگران و خبرنگار این شهرستان برای بررسی و اقدامات لازم با بالگرد اعزامی از استان به ارتفاعات منطقه کوه روشن که آتش گرفته بود، اعزام شدند.

این مطلب حاکی است: پس از رسیدن بالگرد به منطقه،هنگام فرود به علت باد شدید و برخورد به تخته سنگ این بالگرد تعادل خود را از دست داد که با تدبیر خلبان، بالگرد کنترل شد و به سلامت فرود آمد و سرنشینان از این سانحه نجات یافتند.

فرمانداری بختگان اعلام کرد: پس از این حادثه،سرپرست فرمانداری و مسوولان شهرستان بختگان به سوی روستای خواجه جمالی حرکت کردند و پس از حدود ۲ ساعت پیاده روی در ارتفاعات به مقصد رسیدند و  از عوامل و افراد مهار کننده آتش سوزی، تشکر کردند. 

بر اساس این گزارش، بالگرد موصوف پس از بررسی اولیه و رفع نقص توسط کادر پرواز به شیراز بازگشت.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE %D8%A7%D8%B5%D9%84

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار