چاپ کد خبر: 58436
2 تیر 1400

جزئیات حادثه مرگبار اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی+فیلم وعکس

 اتوبوس حامل خبرنگاران کشوری که برای بازدید از سد کانی سیب به استان آذربایجان غربی سفر کرده بودند دچار حادثه واژگونی شد و در این حادثه ۲ تن از خبرنگاران کشته و ۲۱ تن زخمی شدند.

2636516 944

پیام تلخی که ریحانه یاسینی درباره مرگش نوشت

ریحانه یاسینی، خبرنگاری که امروز در حادثه اتوبوس خبرنگاران در ارومیه جان باخت، در یکی از یادداشت های توئیتری خود درخواست‌هایی درباره اتفاقات بعد از مرگش داشت.

 ریحانه یاسینی، خبرنگاری که امروز در حادثه اتوبوس خبرنگاران در ارومیه جان باخت، در یکی از یادداشت های توئیتری خود نوشته است:

۱. رو اعلامیه‌م عکس گل نذارید.خودم آدم بودم، صورت داشتم.‌

۲. رو سنگ قبرم عکس بذارید،متن کپی‌ هم ننویسید. ‌‌

۳. مشکی نپوشید.

۴. اگه خیلی نزدیک بودید وخیلی ضربه خوردید،غم‌تون واسه خودتون و سهم‌تون اززندگیه،حق نداریدزندگی روبرای دیگر عزیزان‌تون لحظه‌ای غمگین وسخت کنید.

2636539 967

نقص سیستم ترمز عامل حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران بود

سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان نقده در خصوص واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در مسیر تونل کانی سیب در شهرستان نقده بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور  سریع ماموران در صحنه تا این لحظه در پی این حادثه ناگوار،  ۲ نفر از خبرنگاران فوت و ۲۲ نفر نیز مجروح و توسط عوامل انتظامی و امدادی سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پاکدل در پایان  تصریح کرد: ماموران علت این حادثه دردناک را نقص فنی و ترمز اتوبوس حامل خبرنگاران عنوان کرده اند.

14000402000752 Test NewPhotoFree

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار