چاپ کد خبر: 72350
30 دی 1400

جزئیات حمله به یکی از آمبولانس‌های اورژانس شیراز حین ماموریت

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت: یکی از آمبولانس‌های اورژانس شیراز مورد حمله همراه بیمار قرار گرفت.

 دکتر محمدجواد مرادیان گفت: این اتفاق امروز در شیراز هنگام اعزام یکی از آمبولانس‌های اورژانس به محل مأموریت خود رخ داد که بیمار ضمن توهین و فحاشی به نیرو‌های اورژانس موجب خسارت به آمبولانس نیز شد.

او گفت: ناوگان اورژانس کشور فرسوده است و در چنین حوادثی که آمبولانس بدنبال آسیب از چرخه عملیات خارج می‌شود جایگزین نمودن خودرو دیگر کار بسیار دشوار و در بعضی مواقع غیر ممکن است

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت: اختلال در روند خدمت رسانی اورژانس باعث به خطر افتادن جان یک انسان می‌شود و تحت هیچ شرایطی نباید خللی در کار نیروها‌های اورژانس بوجود آید و با هر شخصی که باعث اختلال شود برخورد قانونی خواهد شد.

آمبولانس

او با اشاره به پیگیری موضوع حمله به آمبولانس اورژانس، گفت: از طریق مراجع انتظامی و قضایی به جد پیگیر موضوع هستیم و عاملان این حادثه قطعا مجازات خواهند شد.

دکتر محمدجواد مرادیان گفت: بیمار شخص مهاجم پس از حضور عوامل پلیس مورد معاینه قرار گرفت و اقدامات درمانی لازم جهت بیمار انجام شد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار