چاپ کد خبر: 44124
12 بهمن 1399

جزئیات درگیری خونین فرد مسلح با مامورین در “دروازه سعدی” شیراز

پلیس نوپو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به مجروح شدن ۲ نفر از کارکنان یگان امداد “شیراز”، گفت: ضارب با تیر ماموران از پا در آمد و روانه بیمارستان شد.

به گزارش گروه حوادث اول فارس ،سرهنگ “کاووس محمدی” با اعلام این مطلب بیان کرد: روز گذشته  گشت موتوری یگان امداد شهرستان شیراز در حال گشت زنی در محدوده “دروازه سعدی”، به فردی که در حال پرسه‌زنی بوده مشکوک شده‌اند.

وی افزود: ماموران یگان امداد برای بررسی موضوع وارد عمل شده و از وی خواسته‌اند که مدارک هویت خود را ارائه کند اما این فرد گستاخ با یک قبضه اسلحه کلت کمری به سمت هر ۲ نفر مامور تیراندازی و باعث مجروحیت آنان از ناحیه انگشت و کمر می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس فارس عنوان داشت: در یک اقدام شجاعانه، مامور پلیس که دچار جراحت شده بود پس از اخطار ایست به متهم و شلیک تیر هوایی و عدم توجه وی، توانست پای آن را نشانه و مورد اصابت تیر قرار دهد.

سرهنگ “محمدی” با بیان اینکه حال عمومی هر ۲ مامور پلیس و ضارب رضایت بخش است، گفت: در بازرسی بدنی از متهم، یک قبضه کلت کمری و ۵ تیر مربوطه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهم جرایمی از جمله تهدید به قتل، سرقت مسلحانه، نزاع و درگیری منجر به جرح و … به چشم می‌خورد، عنوان داشت: پلیس با افرادی که بخواهند با شرارت و گردن‌کشی در برابر قانون بایستند و با برهم زدن نظم عمومی، زمینه ایجاد ناامنی و سلب آسایش شهروندان و تعرض به ماموران را فراهم کنند برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

گروه واتساپ 2

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵

سلام خدمت برادران زحمت کش نیروی انتظامی اگر قانون دست پلیس وزحمت کشان محیط بانی رو یه کمی باز می‌گذاشت کسی ب خودش اجازه نمی‌داد که ب روی این عزیزان اسلحه بکشه

ناشناس یکشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

با سلام‌وخسته نباشید خدمت شما برادران نیروی انتظامی امیدورم که سالم وسلامت باشید انشاالله که دوروز دیگه یکی از نماینده های مجلس کار شما رو جرم نداند وازتون نخواد که بروید از اشرار واراذال عذرخواهی کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

اینهاانگل جامعه هستنندبایدپاکسازی شونندنامردا درودبرپلیس قهرمان

آخرین اخبار