چاپ کد خبر: 59456
11 تیر 1400

جزئیات درگیری مسلحانه و خونین یک شرور با مامورین در عماد شهر فارس

خبر پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شرور سابقه دار ۳۰ ساله پس از زخمی کردن مامور نیروی انتظامی با گلوله پلیس راهی بیمارستان شد.
به گزارش اول فارس ، سردار “یوسف ملک زاده” با اعلام این مطلب بیان کرد: : ماموران انتظامی پلیس امنیت عمومی لارستان در ادامه رسیدگی به پرونده تیراندازی منجر به جرح یک شهروند توسط یک شرور و اخلال در نظم و امنیت عمومی، سرنخ هایی از تردد متهم فراری در یکی از محلات این شهرستان به دست آوردند.
وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف و رصد اطلاعاتی محل اختفاء این شرور سابقه دار را در محله “عماد شهر” این شهرستان شناسایی و سریعا با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شرور سابقه دار با مشاهده پلیس با اسلحه کلاش به سمت آنان تیراندازی و در این خصوص رئیس پلیس امنیت عمومی را از ناحیه سر به صورت سطحی زخمی کرد.
سردار “ملک زاده” با بیان اینکه در درگیری متقابل ماموران انتظامی موفق شدند پای شرور سابقه دار را مورد اصابت گلوله قرار داده و او را دستگیر کنند، بیان کرد: هر دو مجروح(رئیس پلیس امنیت و شرور) به بیمارستان اعزام و حال مزاجی آنان رضایتبخش است.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش و مقداری مهمات مربوطه کشف شد، گفت: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام توان خود می کوشد تا با مقابله با قانون شکنان موجبات آسایش و امنیت شهروندان را برقرار کند و در این خصوص هرگز اجازه جولان و سرکشی به مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.
گفتنی است سردار رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی طی تماس تلفنی جویای حال مزاجی رییس پلیس امنیت عمومی شد و ضمن تقدیر از ایثار و شجاعت وی در دستگیری شرور و جلوگیری از هرگونه حادثه برای شهروندان در حین تیراندازی متقابل، دستورات لازم را در خصوص رسیدگی به وضعیت مصدومان صادر کردند.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار