چاپ کد خبر: 102208
28 دی 1401

جزئیات دستگیری سارق مسلح خودرو سواری در شیراز و یکی از اراذل و اوباش در “مرودشت”

سارق مسلح که اقدام به سرقت سواری پژو در شیراز کرده بود در کمتر از ۲ ساعت توسط ماموران این فرماندهی دستگیر شد همچنین یک نفر از اراذل اوباش سابقه‌دار تحت تعقیب پلیس در مرودشت بازداشت شد.

دستگیری سارق مسلح و کشف کلت جنگی

به گزارش اول فارس ، فرمانده انتظامی “فسا” گفت: سارق مسلح که اقدام به سرقت سواری پژو در شیراز کرده بود در کمتر از ۲ ساعت توسط ماموران این فرماندهی دستگیر شد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: بامداد روز بیست و هفتم دی‌ماه در پی وقوع سرقت مسلحانه پژو ۴۰۵ در شهرستان شیراز و فرار سارق به سمت محور مواصلاتی “سروستان-بندرعباس”، بلافاصله یگان‌های انتظامی شهرستان فسا اقدام به ایست و بازرسی موقت کردند و در کمتر از ۳ ساعت خودرو مسروقه را شناسایی و دستور ایست دادند.

Screenshot 2023 01 18 101720

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی “فسا” خاطر نشان کرد: راننده مسلح دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه اسلحه کمری و تعدادی فشنگ جنگی مربوطه نیز کشف شد.

سرهنگ “قسام” با بیان اینکه سارق مسلح برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و خودرو جهت تحویل به مالباخته روانه پارکینگ شد، گفت: برخورد با سارقین و کشف اموال مسروقه به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

دستگیری اراذل اوباش تحت تعقیب و کشف یک قبضه اسلحه کلت در”مرودشت”

فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری یک نفر اراذل اوباش سابقه‌دار تحت تعقیب پلیس و کشف یک قبضه کلت کمری در این شهرستان خبر داد.

Screenshot 2023 01 18 101751

سرهنگ “فرشید زینلی”  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و ایجاد ناامنی، رعب و وحشت و مزاحمت برای شهروندان در یکی از محله‌های شهرستان مرودشت از سوی فردی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل اختفاء متهم که به دلیل درگیری، تحت تعقیب پلیس بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۶ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی “مرودشت” با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری هوشمندانه مردم با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

شیراز قدیم| عکسی دیده نشده از  شیراز در ۹۵ سال پیش

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار