چاپ کد خبر: 83375
21 اردیبهشت 1401

جزئیات دستگیری اعضای باند سرقت از منازل شهروندان شیرازی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان غیر بومی منازل که بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرقت
به گزارش گروه حوادث اول فارس از اصفهان ، حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در منطقه جنوب شهر اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در منازلی که مورد دستبرد قرار گرفته بودند با بررسی دقیق و انجام آزمایش‌های علمی و تخصصی خود سرانجام دریافتند که عاملان این سرقت‌ها ۴ نفر از مجرمان غیربومی در حرکت هستند که روزهای آخر هفته برای انجام سرقت به اصفهان می‌آیند.

ترکیان با بیان اینکه تمهیدات ویژه‌ای برای دستگیری این سارقان انجام شد، گفت: با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه صورت گرفته مشخص شد، اعضای این باند پس از انجام سرقت در شهر شیراز عازم اصفهان هستند که کارآگاهان بلاقاصله وارد عمل شده و با همکاری مأموران ایست و بازرسی شیهد امامی شهرستان شهرضا خودروی سارقان را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف مقداری طلاجات مسروقه در بازرسی از خودروی متهمان بیان کرد: اعضای این باند پس از مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان در نهایت به ۴ فقره سرقت از منازل شهروندان اصفهانی و ۱۵ فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر شیراز اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته از منازل مردم اصفهان را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۰ میلیارد است، خاطرنشان کرد: تحقیقات بر روی جرایم این باند کماکان ادامه دارد؛ متهمان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار