چاپ کد خبر: 53415
20 اردیبهشت 1400

جزئیات دستگیری و اعتراف میوه فروش سیار در مرودشت

میوه فروش سیار 1

فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری فردی که به عنوان فروشنده دوره‌گرد میوه در مناطق مختلف این شهرستان اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب شهروندان می‌کرد خبر داد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “فرشید زینلی” ،با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت چندین فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شکات، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی پرینت شکات محرز شد همه این کلاهبرداری‌ها به یک شیوه و شگرد صورت پذیرفته و اغلب برداشت‌ها از یک دستگاه پوز انجام شده است که با تحقیقات تکمیلی، مالک دستگاه شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و اقدامات فنی و پلیسی حساب متصل به دستگاه کارت خوان را مسدود و متهم را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ “زینلی” خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی اولیه لب به اعتراف گشود و اذعان داشت با یک دستگاه وانت نیسان اقدام به فروش میوه در مناطق شهر و روستاهای اطراف مرودشت می‌کردم و از طریق دستگاه پوزی که در اختیارم بود اقدام به برداشت ۳۵۰ میلیون ریال از حساب ۵۰ نفر از شهروندان به بهانه موفق نبودن تراکنش کردم.

وی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: ساده ترین راه کلاهبرداری از کارت شما، دسترسی به اطلاعات حساب شماست، پس به هیچ عنوان اطلاعات حساب، شماره و رمز کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار