چاپ کد خبر: 60086
16 تیر 1400

جزئیات ساعات جدید کار ادارات ، بانکها و شهرداری های کشور اعلام شد

ساعت کار ادرارات

به گزارش اول فارس معاونت توسعه مدیریت ومنابع وزارت کشور بر اساس مصوبه هیئت وزیران با ابلاغ نامه ای به استانداران سراسر کشوراعلام کرد با هدف مدیریت مصرف برق در فصل تابستان ساعات کار ادارات تا پایان مرداد ماه سالجاری را بشرح ذیل اعلام کرد:

۱- ساعت کار ادارات در طول ایام هفته از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ بوده و روز پنج شنبه نیز تعطیل می باشد

۲- تمام سیستم های برقی ادارات از ساعت پایان کار ادارت باید قطع گردد. و شرکت های توزیع برق موظف به قطع برق دستگاه خاطی می باشند.

۳- دستورات شرکت مدیریت شبکه برق ایران(دیسپاچینگ ملی برق ایران) برای کلیه مدیران لازم الاجراست.

متن مصوبه هیئت وزیران به شرح ذیل است:

saat kar1

saat kar2

به گزارش اول فارس ، در این ارتباط ، دکتر عبدالرضا قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در گفتگوی اختصاصی با اول فارس اعلام کرد: با توجه به مصوبه هیئت وزیران و کمبود برق و ضرورت تامین برق برای بخشهای مختلف خصوصا برق بخش خانگی ساعت کار کلیه ادارات در استان فارس تا پایان مرداد ماه سالجاری و در طول ایام هفته از ۷ صبح شروع و تا ساعت ۱۳ خاتمه می یابد و روزهای پنج شنبه نیز تعطیل می باشد.

وی افزود این مصوبه از روز پنج شنبه ۱۷ تیر ماه لازم الاجراست. دکتر قاسمپور اعلام کرد دستورالعمل های خاص رنگبندی کرونایی در شهرهای زرد ، نارنجی و قرمز  همچنان بقوت خود باقی است و مدیران دستگاه های اداری ملزم به ایجاد شرایط دورکاری کارکنان خود بر اساس دستورالعمل های مربوطه میباشند.

به گزارش اول فارس، عبدالرضا قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تاکید کرد کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی ، بانکها ، شهرداریها و موسسات عمومی غیردولتی استان فارس مشمول این دستورالعمل بوده ولی بیمارستانها، مراکز امدادی، درمانی وبهداشتی ،بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری،اورژانس ،آتش نشانی،خدمات امدادجاده ای و مراکز انتظامی طبق رول قبل ارائه خدمت می نمایند. 

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کانون پنجشنبه , ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

سلام .وقت بخیر.متاسفانه دورکاری کارکنان در کانون پرورش فکری … … شامل نیروهای خدمات نشده وبا بی انصافی میگویند خدمات باید هر روز سرکار بیایند درصورتی که ادارات دیگر استان چنین چیزی نیست.مگر نیروهای خدمات سلامتی به خصوص در این شرایط کرونایی برای خود و خانواده نیاز ندارند؟خواهشا این تبعیض به جود آمده پیگیری کنید.ممنون

ناشناس چهارشنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

سلام
کارمندان بانک ها تکلیفشون چیه؟

آخرین اخبار