چاپ کد خبر: 50510
22 فروردین 1400

جزئیات سرقت خودروهای لوکس زنان در معالی‌آباد شیراز

خودروهای لوکس زنان

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارقان سواری‌های لوکس با ترفند پنچر کردن خودرو در شیراز خبر داد.

خبر شیراز|حوادث: به گزارش اول فارس، سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های لوکس با روش پنچر کردن در حوزه استحفاظی گلدشت معالی‌آباد شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: شکات که خانم بودند در بازجویی اولیه عنوان کردند که خودرو خود را در خیابان پارک و پس از مراجعت متوجه شدند پنچر شده است و در همان موقع شخصی حدودا ۴۰ ساله به بهانه اینکه در این نزدیکی پنچرگیری نمی‌باشد پیشنهاد کمک داده و پس از تعویض لاستیک‌ها با ترفندی سویچ را گرفته و سریعا با خودرو از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس، تصریح کرد: کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی و بررسی جغرافیای جرم، موفق شدند در این خصوص ۲ نفر سارق که همدست یکدیگر بودند را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به سرقت ۳ دستگاه سواری در شیراز اقرار کردند، عنوان داشت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۳ دستگاه سواری برلیانس، ام وی ام و پژو پارس کشف شد، به شهروندان هشدار داد تحت هیچ شرایطی به افراد عبوری و ناشناس اعتماد نکنند و حتی برای لحظه‌ای سوئیچ خودرو خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهند.

واتساپ جدید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱:۱۲

از کی تا حالا ام وی ام و برلیانس شدن خودرو لوکس

آخرین اخبار