چاپ کد خبر: 48190
28 اسفند 1399

جزئیات سرقت خودروی زن شیرازی با کودک ۲ ساله

زورگری خودرو 1

فرمانده انتظامی “شیراز” گفت: فردی ۳۰ ساله که به بهانه کمک کردن به زن جوان در پارک خودرو اقدام به سرقت پژو ۲۰۶ کرده بود با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “فرج شجاعی”با اعلام این خبر بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت پژو ۲۰۶ که کودک ۲ ساله شاکی نیز درون آن بوده است به ماموران اعلام و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان شیراز با اجرای طرح مهار و گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس، موفق شدند پس از ۲ ساعت خودرو ۲۰۶ در حالی که پسر ۲ ساله شاکی نیز درون آن در حال گریه بود را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی “شیراز” با بیان اینکه متهم بدون توجه به دستور پلیس متواری شد، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی اقدام به اخطار و تیراندازی هوایی کردند و موفق شدند در یک اقدام ضربتی خودرو را توقیف و سارق را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ “شجاعی” با اشاره به اینکه راکب ۳۲ ساله یک دستگاه موتورسیکلت که با قرار قبلی قصد متواری دادن سارق را داشت نیز دستگیر شد، عنوان داشت: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: با توجه به روزهای پایانی سال سارقان در کمین نشسته‌اند؛ لذا هرگز به افراد ناشناس و غریبه که با ترفندهای خاص قصد نزدیک شدن به شما و سرقت وسایل دارند اعتماد نکنید و با رعایت نکات ایمنی سارقان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام بگذارید.

گفتنی است فرمانده انتظامی شیراز از ۲ نفر کارکنان انتظامی که نقشی بسیار موثر در توقیف خودرو و دستگیری سارقان داشتند با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آورد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار