چاپ کد خبر: 101212
15 دی 1401

جزئیات سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خفر فارس و دستگیری سارقان در خرمشهر

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح که در شهرستان خفر اقدام به سرقت ۲ کیلوگرم طلا کرده بودند در خرمشهر دستگیر و روانه زندان شدند.
به گزارش اول فارس ، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه طلا فروشی در یازدهم آذرماه سال جاری در شهرستان خفر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی خفر و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: شاکی در اظهارات خود بیان کرد ساعت ۷ شب یازدهم آذرماه سال جاری در حالی که در حال رفتن به منزل بودم یک سواری پژو پارس فاقد پلاک به همراه ۴ سرنشین با صورت پوشیده و با تهدید سلاح گرم من را سوار و به درب مغازه‌ام (طلافروشی) بردند و پس از باز کردن درب اقدام به سرقت حدود ۲ کیلوگرم طلا به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کردند و سپس من را در بیابان‌های اطراف خفر رها و متواری شدند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی خفر تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی پس از یک ماه مطلع شدند که سارقان پس از سرقت به شهرستان خرمشهر متواری شده‌اند.

رقت

حبیبی گفت: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضائی به خرمشهر اعزام و با همکاری کارکنان انتظامی آن شهرستان موفق شدند هر ۴ نفر سارق مسلح که اعضای یک باند بودند را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ هزار و ۸۰۰ دلار حاصل از فروش مقداری از طلاجات و یک کیلو و ۱۰۰ گرم طلای مسروقه نیز کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان فارس منتقل شدند.

او با اشاره به اینکه در سوابق یکی از متهمان که تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان “شادگان” از توابع استان خوزستان بود شرارت، ضرب و شتم و یک فقره قتل به چشم می‌خورد، تصریح کرد: پلیس استان فارس با سارقان، قاچاقچیان و کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شهروندان شوند برابر قانون برخورد قاطع می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۱

درود خدا وندند به نیروهای انتظامی

آخرین اخبار