چاپ کد خبر: 64271
24 مرداد 1400

جزئیات سرقت ۴۰ میلیارد طلا در فسا توسط دزدان تهرانی

سارقان

فرمانده انتظامی “فسا” گفت: افسران پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند سارقان غیر بومی طلاجات منزل را شناسایی و  در استان تهران دستگیر کنند.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “محمدهاشم قسام”  در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مقدار زیادی طلا و دلار به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از دو منزل در سال ۹۹ در یکی از محلات شهرستان فسا، اکیپ ویژه پلیس آگاهی تشکیل و شناسایی سارقان را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی صحنه‌های سرقت و استفاده از توانمندی‌های تخصصی پلیس، افسران پلیس آگاهی موفق شدند اعضای باند سارقان حرفه‌ای که ساکن استان تهران بودند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی “فسا” ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضائی به تهران عزیمت و در یک اقدام ضربتی موفق شدند دو نفر از اعضای باند که یکی از آنان خانمی جوان (بدون نسبت با یکدیگر) بود را دستگیر و به شهرستان فسا انتقال دهند.

سرهنگ “قسام” خاطر نشان کرد: افسران پلیس آگاهی با تحقیقات تکمیلی مطلع شدند ۲ نفر دیگر از اعضای این باند به ارتکاب مشارکت در قتل در حال حاضر در زندان یکی از شهرهای غربی کشور در حال سپری کردن دوران محکومیت می‌باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ارتکاب سرقت در فسا اقرار و تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست با رعایت اصول ایمنی و مجهز کردن منزل مسکونی خود به تجهیزات بازدارنده نظیر دوربین مداربسته و … فرصت سرقت را از افراد سودجو سلب کنند.

وات 1

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار