چاپ کد خبر: 55387
8 خرداد 1400

جزئیات طلاق رسمی ابرو گوندش از رضا ضراب +عکس رضا ضراب و ابرو گوندش

به گزارش اول فارس،  دادگاهی در ترکیه حکم به طلاق “ابرو گوندش” خواننده ترکیه ای از “رضا ضراب” تاجر ایرانی زندانی در آمریکا داد.

رضا ضراب و ابرو گوندش

 به نقل از روزنامه حریت ترکیه، دادگاهی در ترکیه پرونده طلاق توافقی ضراب و گوندش را مختومه کرد و حکم به جدایی این زوج داد. بر اساس حکم دادگاه حضانت “آلارا” دختر این زوج با گوندش سپرده شده است.

ضراب و گوندش در سال ۲۰۱۰ ازدواج کرده بودند. ضراب متهم به دور زدن تحریم های ایران، پولشویی و پرداخت رشوه به مقامات ترکیه ای بابت همکاری آنها در دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران شده است.

اِبرو گوندش در ۱۲ اکتبر سال ۱۹۷۴ در استانبول به دنیا آمد. وی پس از تحصیل در مدرسه ابتدایی در آنکارا و نقل مکان به همراه خانواده‌اش به استانبول، به علت مسائل مادی مجبور به ترک تحصیل می‌شود. کیفیت صدای او از همان دوران نوجوانی کشف شد.

رضا ضراب در سال ۱۳۶۲ در تبریز و از پدر و مادری ایرانی و ترک زاده شد. در ابتدای زندگی رضا صراف باوجود مهاجرت پدرش به دبی، ترجیح داد که در کشور ترکیه بماند. بعدها نیز تصمیم گرفت در کنار تحصیل به رسیدگی به کارهای تجاری پدرش مشغول باشد. اما به‌مرور زمان پا به عرصهٔ تجارت‌های دیگر نیز گذاشت.

رضا ضراب و ابرو گوندش 1

وی به دلیل استفاده از عنوان فرزندی حسین ضراب (پدرش) و هم به‌واسطه آشنایی با دوستان و آشنایان پدرش در طول سال‌ها کار، به‌طور نسبی برای خود نام و شهرتی دست‌وپا کرد. خانواده ضراب علاوه بر ایران در ۳ کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه، و امارات متحده عربی فعالیت‌های اقتصادی دارند و درزمینه‌های گوناگون بازرگانی و صنعتی همچون صادرات و واردات طلا و گوهرسنگ، جابجایی ارز، کشتی‌سازی، فولاد و… کار می‌کنند. حسین ضراب، پدر رضا ضراب پس از بازگشت به ایران فعالیت‌های خود را با تأسیس کارخانه‌چای فولاد ادامه داد.

حسین ضراب ابتدا در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش را به ثبت رساند. این کارخانه در ۱۸ مهر ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید.

رضا ضراب با توجه به داشتن مستغلات فراوان در چند نقطه از جهان و دارا بودن صرافی بزرگی در امارات متحده عربی جای خود را در میان بازرگانان و تجار به‌عنوان جوانی متمول، فعّال و جویای نام و البته دست‌ودل‌باز و پول‌خرج‌کن باز کرد و نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

پیش از آنکه رضا صراف با ابرو گوندش خوانندهٔ پرآوازه ترکیه‌ای ازدواج کند در سال ۲۰۰۲ از گونل زینالوا یکی دیگر از خواننده‌های مطرح آن روزهای ترکیه نیز خواستگاری کرده و با پاسخ مثبت گونل، رضا صراف بیش از پیش در کانون توجهات قرار گرفت. این پیوند و همچنین متمول بودن رضا صراف، در کنار اشتغال به‌کار تجارت و همگامی و همکاریِ دوستان و آشنایان پدرش پله‌های موفقیت را برای وی هموارکردند. اما رضا صراف در سال ۲۰۰۸ در اقدامی بحث‌برانگیز به‌طور ناگهانی از گونل جدا شد و اعلام کرد که با «گونل» هیچ رابطه‌ای نداشته‌است و دیگر از وی جدا شده این موضوع، رضا صراف را دوباره تیتر یک روزنامه‌های ترکیه کرد.

ابرو گوندش

پس از گذشت پنج ماه از این جدایی در سال ۲۰۰۹ رضا صراف رسماً اعلام کرد که پس از مدت‌ها که با ابرو گوندش رابطه داشته و حالا قصد ازدواج با او را دارد. در فوریه ۲۰۱۰ مطبوعات ترکیه اعلام کردند که ابرو گوندش یک خوانندهٔ سرشناس و نام آشنا، با یک بازرگان سرشناس ایرانی‌الاصل اهل تبریز و دارای تابعیت دوگانه جمهوری آذربایجان و ترکیه به نام «رضا ضراب» ازدواج کرده و حاصل ازدواج این دو، یک دختر است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶

اگه ترکیه خواننده معروف زن دیگه ای هم داره دریغ نفرمایید آقای ضراب

آخرین اخبار