چاپ کد خبر: 46372
7 اسفند 1399

جزئیات کامل فروش فوق العاده و پیش فروش ۹ محصول سایپا

 به گزارش  گروه خودرو اول فارس ، گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در مشارکت متقاضیان خرید محصولات این گروه خودروسازی، به صورت همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات خود را در قالب طرح “عید تا عید”(ولادت حضرت علی(ع) تا مبعث حضرت رسول(ص))، اجرا می کند.

در این شیوه فروش ابتکاری، ۷ مدل از محصولات سایپا به صورت فروش فوق العاده و ۹ مدل از محصولات به صورت پیش فروش یکساله عرضه می شود و مشتریان امکان مشارکت در یک یا هر دو طرح عرضه را دارند.

فرآیند ثبت نام مشتریان در این شیوه عرضه محصولات به شکلی طراحی شده که مشتریان می توانند در هر یک از طرح ها یا هر دو طرح فروش ثبت نام کنند و در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین فروش فوق العاده مشخص می شود و سپس سایر ثبت نام کنندگان در قرعه کشی طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله شرکت داده خواهند شد.

بر این اساس متقاضیان مشارکت در این طرح های فروش می توانند از ساعت ۱۴ روز شنبه ۹ اسفند ماه به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com اطلاعات شخصی را وارد کرده و پس از دریافت کدکاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در طرح فروش فوق العاده، خودروهای سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای به همراه کوییک آر و ساینا اس  ودر طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله، خودروهای شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا۱۵۱، کوییک.اس، ساینا.اس و کوییک.آر عرضه خواهند شد.

با هدف عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی و کم کردن نقش واسطه ها در بازار خودرو، محدودیت های قبلی برای ثبت نام در این طرح های فروش نیز در نظر گرفته شده است.

هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این طرح های فروش به شبکه نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

فروش فوقالعاده سایپا پیش فروش یکساله سایپا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سیدجواد چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

ازهمون ثبت نامهاهم دارن پول درمیارن درصدمیگیرن.خیلیهاثبت نام کردن چندین بارولی اسمشون درنیومدقضیه بورسه فقط پول نبایددست مردم باشه

امیرحسنی(مشهد) شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۰۸

باسلام ننگ است برای مسئولین که سیاست نیم قرن پیش را هنوز درسر دارند بی کیفیت ترین خودروها وآشغالترین خودروهای کشور باپیش پرداخت یکسال قبل تحویل خودرو وتحویل یکساله خودرو انجام میشود اما درخارج باکیفیت ترین ومدرن ترین خودروها باتحویل آنی خودرو واقساط درازمدت تحویل شخص میگردد ومسئولین یااجازه واردات خودرو راصادرکنند ویاتحویل خودرو را آنی وفوری انجام دهند .

یعقوب شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۰۱

فقط چشم دولت به جیب ملت تمام…………….

گل ممد جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

میشه از این کشور مهاجرت کرد

کبری خدری جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

پراید۱۳۱ثبت نام می گذاشتید

سام جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

دروغه من ۲۴دوره ثبت نام کردم هیچی نبردم همش کلکه مدرک دارم ثابت میکنم…کافی نتهای شهرمن ازدست من پولدارشدن بهم میگن توهنوزهیچی نبردی؟کارجایی رسیده خودشون برام ثبت نام میکنن بعدچندروزمیبرم پولشون رومیدم…بخداقسم

اصغر جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۱

اینم بازی دلال ها و خودرو سازهاست حکایت خیلی شبیه به بورس است شک نکنید که فشار فقط به قشر ضعیف است

شهروند جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۳۰

مگه مردم گنج پیدا کردن پراید بخرن ۱۰۰ میلیون یا ساینا و تیبا بخرن ۱۰۰ میلیون. این خودروها واسه قشر ضعیف جامعس . دکتر و مهندس که نمیاد اینا رو سوار شه. انقد ماشین تولید بشه ولی خریدار نیست. یه زمانی در بنگاه نهایت ۵ ماشین صفر بود الان ۱۰ تا ۲۰ ماشین صفر هست ولی متقاضی نیست یه شوک به دلار وارد بشه هرچی خودرو تو پارکینگه سرازیر میشه واسه فروش. مردم ندارن بخرن که بخوان صبر کنن قبل عید بخرن یا بعد عید. طرف ۱۰۰ میلیون داشته باشه به زخمی دیگه میزنه نه ماشین بگیره فردا هزار خرج بندازه رو دستش.

ناشناس پنجشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶

سلام.واقعا.کسی.حاضر.میشود.پولش.را.یکساله.بلوکه.کنند.و.اینده.خودرو.کاهشی.است.و.خودرو.واردات.
ازاد.شود.دیگه.کسی.خودروی.
سایپاه.نمیخرد.خودرو.ریزش.میکند.وحباب.باید.ریخته.شود.وسلام.

آخرین اخبار