چاپ کد خبر: 99548
19 آذر 1401

جزئیات قتل فجیع مرد ۴۴ ساله در کوار با همدستی همسرش

قاتل کوار

رئیس مرکز اطلاع‌‌رسانی پلیس فارس از دستگیری قاتل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان “کوار” خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “حمید افرامن”  در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در اوایل آذرماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر توقف یک دستگاه سواری پراید مشکوک در جاده “بند بهمن” شهرستان کوار، عوامل انتظامی سریعا در محل حاضر و مشاهده کردند مردی ۴۴ ساله در میان پتو پیچیده شده و بر روی صندلی عقب به قتل رسیده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ افرامن

وی افزود: کارآگاهان پلیس از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند پس از ۱۵ روز در این زمینه قاتل ۲۸ ساله را شناسایی و وی را در شهرستان شیراز دستگیر کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌‌رسانی پلیس فارس تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه به قتل مرد ۴۴ ساله با شی سخت و با مشارکت همسر متوفی اقرار کرد و گفت روز حادثه به علت مشکلات خصوصی با مقتول در منزل خودش درگیر و با شی سخت وی را به قتل رساندم و سپس آن را در میان پتو پیچیده و با خودرو متعلق به خودش (مقتول) آن را در جاده “بند بهمن” رها کردم.

سرهنگ “افرامن” با اشاره به اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد در صورت داشتن هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر آن را مرتفع تا شاهد حوادث دلخراشی نباشیم.

فال حافظ امروز ۲۱ آذر با تفسیر دقیق و زیبا/هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار