چاپ کد خبر: 75319
29 بهمن 1400

جزئیات قتل مرد چغادکی از زبان فرمانده انتظامی استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فرد شروری که در پی درگیری دسته جمعی، مرد ۵۰ ساله چغادکی را کشته بود، به دام پلیس افتاد.

به گزارش اول فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی بیان کرد: چهارشنبه ۲۷ بهمن، در پی درگیری دسته جمعی در شهر چُغادک، یک جوان شرور با ضربات چاقو مردی ۵۰ساله را به شدت مجروح و فرار کرد که فرد مجروح پس از انتقال به مرکز درمانی فوت کرد.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان بوشهر پس از بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری قاتل را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مخفیگاه این قاتل شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه امروز صبح دستگیر شد.

سوسنی افزود: این فرد شرور هنگام دستگیری به قصد فرار با تبر به سمت ماموران حمله ور شد که با اقدام به‌موقع و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح پای او مورد هدف قرار گرفت و بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.

او تاکید کرد: پلیس با کسانی که باعث ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم می‌شوند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

دیروز هم فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری یک قاتل در این شهرستان خبر داده بود.

به گفته سرهنگ حسین احمدی، در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک با موضوع تصادف منجر به فوت در ۱۰ روز گذشته، با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، مشخص شد که راننده خودروی سمند به عمد و با نقشه قبلی به محض رویت مقتول، وی را زیر کرده و منجر به قتل او شده و سپس فرار کرده است.

وی گفت: پلیس قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کرد و او انگیزه خود از قتل را داشتن اختلافات مالی عنوان کرد.

وات 1 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کریم جمعه , ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

بسیار متاسفم
آخ که این چاقو و قمه شمشیر و کلا سلاح سرد شده نقل و نبات در دست اراذل و اوباش که باید یه فرهنگ سازی و قانونی رئیس روسا تصویب کنند که کسی حق استفاده از سلاح سرد را نداشته باشد
واقعا متاسفم

آخرین اخبار