چاپ کد خبر: 83808
26 اردیبهشت 1401

جزئیات قتل ۴ عضو یک خانواده‌ و خودکشی قاتل در شاهین شهر اصفهان

مرد قاتل ۴۰ ساله پس از کشتن همسر، پدر و مادر همسرش و شلیک به برادرش و مجروح کردن دختر ۶ ساله‌اش، اقدام به خودکشی کرد.قتل 2

به گزارش اول فارس، سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ساعت ۱۷ روز گذشته(یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری خانوادگی در شهر گرگاب از توابع شهرستان شاهین‌شهر، بلافاصله واحد گشت انتظامی این فرماندهی در محل حضور یافته و مشاهده کردند که فردی حدوداً ۴۰ ساله به محل کار برادرش رفته و با یک قبضه اسلحه کلت کمری به او شلیک و سپس از محل متواری شده است.

وی افزود: مأموران به‌منظور دستگیری متهم به منزل وی رفتند، اما مشخص شد او پس از مراجعه به منزل با شلیک یک تیر به سرش اقدام به خودکشی کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در زمان تیراندازی یکی از تیرها کمانه کرده و به پای دختر ۶ ساله‌اش برخورد و باعث مجروح شدن وی شده بود، گفت:  هر ۳ مجروح حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که در ادامه فرد ضارب براثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ کریمی، علت بروز این حادثه را اختلاف فرد ضارب با اعضای خانواده خود عنوان کرد و افزود: در تحقیقات اولیه صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی  مشخص شد فرد ضارب روز قبل از حادثه ۳ نفر دیگر از اقوامش شامل همسر، پدر و مادر همسرش را نیز به قتل رسانده بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این خصوص کماکان ادامه دارد و کارآگاهان در حال بررسی دقیق‌تر این پرونده هستند، گفت: فرد ضارب اعتیاد به مواد مخدر داشته است. اعتیاد بلایی خانمان‌سوز است که رد پای آن را در بیشتر جرائم و ازجمله قتل‌های ناشی از اختلافات خانوادگی به‌وضوح دیده می‌شود.

بر اساس این گزارش به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه افراد معتاد در صورت بروز عصبانیت و درگیری‌های ناشی از اختلافات  قادر به کنترل خود نیستند و دسترسی آن‌ها به سلاح‌های سرد و گرم بسیار خطرناک است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه خرید و فروش و یا نگهداری غیرمجاز سلاح توسط افراد موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با این‌گونه افراد برخورد قانونی صورت گیرد و دیگر شاهد تکرار این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

وات 1 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار