چاپ کد خبر: 62281
5 مرداد 1400

جزئیات قلع و قمع ساخت و ساز های غیرمجاز منطقه “سیاخ دارنگون” شیراز

سردار حبیبی 4

فرمانده انتظامی استان فارس از اجرای طرح قلع و قمع ۲۰۰ هزار متر از کاربری‌های غیرمجاز در منطقه “سیاخ دارنگون” شیراز به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اول فارس، سردار “رهام‌بخش حبیبی”  با اعلام این خبر  بیان کرد: در پی مراجعه نماینده منابع طبیعی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی و ایجاد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه “سیاخ دارنگون” شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان شیراز پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی به مکان‌های مذکور اعزام و نسبت به اجرای طرح تخریب ۵۰ مورد کاربری غیرمجاز شامل پی کشی، فنداسیون، دیوار کشی و … اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص ۲۰۰ هزار متر از اراضی ملی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد، گفت: کارشناسان ارزش زمین‌های مذکور را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار “حبیبی” از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری در اراضی را به مرکز فوریت‌‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عرفان سه شنبه , ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

خوبشون میکنن …باغشهریهای اونجاتمام انرژی شیراز از بین میبرن

عرفان سه شنبه , ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

واقعا دست شما درد نکند .‌‌‌‌..یک مشت باغشهری اونجا هست که دارن تمام انرژی شیراز از بین میبرن…نه برق نه آب نباید به اونجا بدن…شده…..مراقب باشید

آخرین اخبار