چاپ کد خبر: 103608
17 بهمن 1401

جزئیات مراسم عروسی خونین با ۴ کشته و ۵۰ زخمی/دستگیری عاملان قتل مسلحانه

عاملان قتل ۴ میهمان یک مراسم عروسی در روستای باسفر خراسان رضوی از سوی پلیس دستگیر شدند.

قتل

ایران نوشت: غلامعلی صادقی رئیس دادگستری خراسان رضوی در تشریح این حادثه گفت: در این مراسم عروسی که روز شنبه ۱۵ بهمن در شهرستان رشتخوار برگزار شد ۱۴ نفر در یک نزاع زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.

با اعلام این حادثه دستور ویژه قضایی صادر و اقدامات اطلاعاتی و انتظامی در محل آغاز شد و سه متهم اصلی تیراندازی و نزاع پس از چند ساعت دستگیر شدند البته بررسی‌های اولیه نشان دهنده وجود زمینه‌های قبلی نزاع بین طرفین است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

یک عضو شورای روستای باسفر نیز شنبه شب به ایرنا گفت: سه متهم اصلی دستگیر شده با استفاده از سلاح گرم درگیری در یک مراسم عروسی را آغاز کردند که با پیوستن عده‌ای دیگر به آنان در نهایت این حادثه چهار کشته و ۱۴ زخمی و مصدوم داشت. شماری از اهالی روستای باسفر و وابستگان آنان از مناطق اطراف که با عروس و داماد هم نسبت فامیلی دارند از سال‌ها پیش با یکدیگر اختلاف و خصومت دارند. این افراد بعد از ظهر شنبه به بهانه‌های واهی با شماری از میهمانان جشن عروسی و دیگر اهالی باسفر درگیر شدند که در این بین عده‌ای با استفاده از سلاح گرم بر افراد مقابل خود آتش گشودند.

وی اظهار کرد: با شدت گرفتن درگیری شمار دیگری از اهالی روستا نیز با استفاده از سلاح سرد، سنگ و چوب وارد ماجرا شدند که باعث شدت گرفتن درگیری شد که در نهایت افزون بر۵۰ نفر مصدوم شدند و چهار نفر آنها به علت شدت صدمات وارده جان باختند. همچنین ۱۵ نفر دیگر که به طور جدی مجروح شده بودند به مراکز درمانی شهرستان‌ های رشتخوار، تربت حیدریه و مشهد اعزام شدند.وی سن افراد فوت شده را بین ۳۲ تا ۴۷ سال عنوان کرد و گفت: با در نظر گرفتن وخامت حال چند نفر از مصدومان و مجروحان درگیری احتمال افزایش فوتی‌ها زیاد است.

ببینید: الهام علی‌اف به ایران اعلام جنگ کرد؟!

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

در قرن بیستم و گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی واقعا جای تأسف دارد

آخرین اخبار