چاپ کد خبر: 49271
10 فروردین 1400

جزئیات واژگونی مرگبار پژو پارس در محور “یاسوج به اصفهان”

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور “یاسوج به اصفهان” و کشته و مصدوم شدن ۹ نفر طی این حادثه خبر داد.

به گزارش اول فارس “جهانبخش وحدت نژاد” افزود: روز دوشنبه ساعت ۱۱ قبل از ظهر طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر انحراف و واژگونی خودرو پژو پارس در مسیر ارتباطی یاسوج به اصفهان محدوده منطقه«سرنجلکل» بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این سانحه ۹ نفر مصدوم داشت، تصریح کرد: به محض رسیدن آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ اقدامات حمایتی و درمانی اولیه صورت گرفت، و با توجه به شدت سانحه و شرایط بد مصدومین بلافاصله به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: متاسفانه با وجود تلاش‌های کادر درمان یک خانم ۳۲ ساله و دو کودک ۲ ساله و ۹ ساله در بیمارستان جان خود را از دست دادند، هم چنین حال یکی دیگر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

پارس تصادف

پارس یاسو

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۲

۹ نفر در یک خودرو هیچ توجیهی نداره . آخه چه طور ؟

آخرین اخبار